/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SMS lyd
Fra : okjk
Vist : 948 gange
100 point
Dato : 18-04-10 17:32

Hej - jeg har en mobiltelefon Nokia 3720. Er der nogen der ved om man kan indstille den til at gentage meddelsen om at der kommet en ny SMS.
Jeg arbejder hvor det støjer en del, og der kan gå nogen tid imellem jeg ser på skærmen at der er kommet ny besked, men hvis lyden kom mere end en gang indtil man havde taget sig af den ville det være super.

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 110 point
Dato : 18-04-10 18:13

Kort- nej

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-10 19:11

Endnu kortere - NO

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-04-10 19:31

Stil den til at vibrere, eller anskaf en BT høresnegl,

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 18-04-10 19:44

Tak for svaret thyfoon.
Selvom det ærger mig. Jeg havde denne mulighed på en halvgammel Samsung telefon, men altså ikke på en spritny Nokia

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 18-04-10 19:50

Nej underligt at Nokia ikke understøtter det
men det kan måske være fordi de iriter fleretalet af brugerne jeg har denne fungtion på min iPhone og jeg er træt af den får mange sms'er og og når dn så plinger 3 gange tror jeg at jeg har får mega mange sms'er

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-04-10 21:17

Pussigt nok så SMS'er min gamle nokia to gange men den nye Samsung gør det kun een gang.

Jeg misser også besked på den måde, for den ligger ikke lige ved siden af mig.