/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
4-stjerners middag, hvordan...
Fra : bruuno117
Vist : 1289 gange
100 point
Dato : 15-04-10 20:14

hulen er Carl mar kommer med i finalen!?

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 110 point
Dato : 15-04-10 20:24

Caroline fleming mangler også tror det er fordi de ikke kan

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 15-04-10 20:39

heh der var en hel del der var noget bedre kvalificeret, så de har nok taget ham med som det komiske indslag

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-04-10 20:53

De tør ikke andet, de er bange for han skal give sig til at te sig som et hulemenneske.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 15-04-10 21:12

Citat
De tør ikke andet, de er bange for han skal give sig til at te sig som et hulemenneske

Der er en garanti for at han ter sig som et hulemenneske, det er hans image at prutte, bøvse og snakke om tissemænd !

Og det er manden blevet millionær af, suk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-04-10 21:18

Gun-Britt Zeller har meldt afbud til finalen, men hvordan hulen det kunne blive Car-Mar der kom med i stedet fatter jeg ikke, men mon ikke produktionsselskabet vurderer at det har en vis "underholdningsværdi"

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 15-04-10 21:55

Han opførte sig helt civiliseret foran kameraet idag, men hvordan det gik bag kameraet er jo ikke til at vide heh

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-04-10 22:48

Jeg fik kun set dessertfinalen idag, men måske jeg skulle huske og se forretkonkurrencen i morgen, så jeg kan se om du har ret

I den sidste udsendelse hvor Car-mar var med, udtalte Gun-Britt og Pia, at Car-mar var en varm, opmærksom og meget rar personlighed,(var det ikke noget a la det de sagde?) men det var nu ikke det kanal 5 valgte at vise... det var der nok ikke meget interesse for, men jeg derimod synes det ville have været rart også at se den side af ham, og ikke kun den møj hamrende provokerende og uopdragne person

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 16-04-10 10:09

Udsendelsen hjemme hos ham, hvor han dirigerer rundt med konen er jo total skuespil...
- ligeså snart kameraerne er slukket, står han måske ude i køkkenet og kreerer til hende, bager kager, servere lækkerier og løfter hende rundt på en fløjlspude...

Han er sku' smart - selvom jeg ved det, bliver jeg provokeret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-10 10:15

Citat
ligeså snart kameraerne er slukket, står han måske ude i køkkenet og kreerer til hende, bager kager, servere lækkerier og løfter hende rundt på en fløjlspude...

Det sagde både han selv og konen nej til... han laver intet i et køkken

Tja den måde han bliver "fremstillet" på gjorde at jeg ikke kan døje ham, men det lød da til at dem han var sammen med i den uge, også så en anden side af ham... den skulle de også have vist på tv

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 16-04-10 10:41

Citat
Det sagde både han selv og konen nej til... han laver intet i et køkken

- altså det er ligeså sikkert, som hvis det stod skrevet i ekstrabladet !

Han lever af at fremstå, som et dumt svin og det lykkes rigtig godt for ham !

Hans image forbyder ham at være normal i offentligheden og selvfølgelig støtter konen ham - så du den pels hun havde på ? hun lever også SÅ fedt af psyko(pat)terapeuten indkomst.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-10 10:50

Citat
Han lever af at fremstå, som et dumt svin og det lykkes rigtig godt for ham

Nok ikke kun som dumt svin, hvem vil konsulterer ham som parterapeut hvis han kun var et dumt svin

Jeg synes han burde udvise lidt pli, når han gæstede de andre, man opfører sig ikke som han gjorde sammen med andre mennesker.

Hvis jeg skulle vælge en terapeut ud fra hvad jeg havde set på tv, ville jeg aldrig vælge en type som ham, han kan være nok så frigjort, men for mig var det møjhamrende uopdragent, sidde og komme maden i vinglassene, snotte næse i dugen osv...og som hans kone ville jeg sgu aldrig vise mig sammen med ham offentligt

Jeg ved godt han rummer mere end det vi så, men hans selvpromovering vor herrer bevares... gad vide om hans praksis får mange flere kunder efter udsendelsen, det kan da snart sagt kun være af nysgerrighed

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 16-04-10 11:09

Citat
gad vide om hans praksis får mange flere kunder efter udsendelsen, det kan da snart sagt kun være af nysgerrighed

Jeg tror det stort set kun er mænd, der konsulterer ham - polterabend er et hit - mænd der er penisfikserede og gerne vil opføre sig, som var de alene hjemme - altså rende rundt i pløre, svinge i tov, køre ræs og drikke bajere (alt sammen i bar røv) og sammen med andre drengerøve.

Vi er SÅ ENIGE Nordsted, at sidde og skrupski.. og opføre sig som en forkælet idiot med et ustyrligt opmærksomheds-se-kun-mig-jeg-er-så-interessant-behov.

Men han er rig, så konklusionen er: biiib bib biiiiiiiiiib mange mænd i lille DK

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-10 13:01

Mener også han var parterapeut... fatter ikke de kvinder der vil være med til at gå der

Ja jeg har hørt om flere der har været med til polterarbend hos ham..... jeg bor selv i Nordsjælland

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 16-04-10 13:25

http://da.wikipedia.org/wiki/Carl-Mar_M%C3%B8ller
Ja, du har ret, kan jeg se !

UFATTELIGT

Godkendelse af svar
Fra : bruuno117

Dato : 18-04-10 18:53

Du kom først, flot gået!