/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Serviceluger.
Fra : piaskov
Vist : 1239 gange
100 point
Dato : 06-04-10 22:43

Hej alle.
Efter at ha' været på camping i påsken har vi bare opdaget at vi skal ha' 2 ekstra serviceluger sat i vognen.
Kan det virkelig passe at man skal betale en del mere for dem i Tyskland og Sverige end i DK.
Jeg ville da mene at med den moms de har i Tyskland ville de være billigere dernede og med den kurs der er på svenske kr. er det billigere der ovre.
Men NEJ.
Dem jeg har fundet er billigst i DK.
Kan i finde nogle der er billigere ??
Pris i DK er 449 kr. for den lille og 599 kr for den store.
Målene er på 335mm x 385 mm. på den lille og 785 mm x 350 mm. på den store.
Det er da muligt at det er mig der ikke kan finde det billigere men vil da lige høre jer om i kan.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-04-10 22:50

Jeg går ud fra du har fundet dine serviceluger i Billigcamping

http://www.billigcamping.dk/shop/service-klapper-133c1.html

Der er næsten ikke nogle der kan hamle op med deres priser, hvorfor ved jeg ikke

Jeg ved ikke hvad serviceluger hedder på tysk,så jeg kan ikke lige finde dem, men prøv at tjekke dette link (som jeg underligt nok havde gemt i favoritter som være hollandsk?)

http://www.obelink.de/home.asp

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-04-10 23:02

Citat
Jeg går ud fra du har fundet dine serviceluger i Billigcamping

Ja du har helt ret.
Jeg har handlet der før og er meget tilfreds med dem og deres behandling af kunderne.
God service og kvikke er de også.
Det kunne da bare være godt hvis der var alternativer til en billigere pris.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-04-10 23:03

Jamen hvis du finder det tyske for for - serviceKLAPPER- så kan vi bedre søge

Troede da også det hed serviceluger

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-10 23:16

Må jeg lige høre campingfolket......... hvor kan man købe oppustelige skråpuder.
Det er til at hæve hovedgærdet når vi er på ferie i udlandet.
(Elevatorsengen vejer for meget i flyet som håndbagage)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-04-10 23:22

Jeg har aldrig set oppustelige skråpuder, men jeg har selv en oppustelig hovedpude, en der ligner hovedpudenafd. på en luftmadras

Jeg vil gerne købe en til dig, hvis du giver turen, jeg har købt den i Italien

Men du kan da prøve i BR

Eller medbring en ekstra hovedpude... eller kan man få oppustelige elevatorsenge

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-10 23:31

Hov jeg får en idé - en luftmadras og måske skære hovedpude delen fra.

Sorry for forstyrrelsen - hopper ud igen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-04-10 23:41

Citat
- en luftmadras og måske skære hovedpude delen fra

Nat nat ..."ses" i morgen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-04-10 23:42

Citat
Hov jeg får en idé - en luftmadras og måske skære hovedpude delen fra

Det var sgu da ikke din ide, det var jo det sådan jeg forklarede dig at min så ud

Meeen det er jo ikke en skråpude

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 06-04-10 23:44

Hej piaskov
Citat
Efter at ha' været på camping i påsken har vi bare opdaget at vi skal ha' 2 ekstra serviceluger sat i vognen.

HVVAAAAEEE, vil I nu også til at sælge is og pølser når i er på camping ????
Hvordan gik ellers turen til Møgeltønder og alt det spændende i Sønderjylland - gav Joakim og Marie kaffen, eller var de ikke hjemme ???

PS. Hvis man er i tvivl om de er hjemme, så er de det, når flaget er oppe. Nul flag, og de er ude og føjte

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-10 23:52

Jeg fik en idé - og tak for det, for jeg går da ud fra at jeg måtte få den idé.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-04-10 23:58

Eyvind nu ærger det mig, at jeg har givet en til min niece, for hun bruger den sikkert ikke.. den kunne du jo lige så godt have arvet

Jeg købte først en gennemsigtig en, men da jeg så luftmadrasudgaven... sådan en robust en, så købte jeg den, og overlod den anden til niecen

Selvfølgelig må du bruge ideen, men prøv først at forhør dig i BR, når vi når badesæsonen, det må være billigere end en hel luftmadras

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 07-04-10 19:27

Til Nordsted1

[CITAT][Jamen hvis du finder det tyske for for - serviceKLAPPER- så kan vi bedre søge
/CITAT] Google er din ven, Service FLOGGING

Hilsen Hans

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-04-10 22:52

Citat
Google er din ven, Service FLOGGING

Så er jeg lige blevet uvenner med google, for sikke da noget vås der kommer på den søgning

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=Service+FLOGGING&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=Service+FLOGGING&gs_rfai=&fp=a9ac24608f20d0b1

Annuller spørgsmålet
Fra : piaskov

Dato : 20-04-10 23:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål