/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Dalton tekst
Fra : coincident
Vist : 5415 gange
500 point
Dato : 05-04-10 10:19

Hej kanduer.
Søger teksten til Daltons sang som også hedder Dalton

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-04-10 12:36

Er det Daltons drøm eller Daltons julesang du søger?

http://www.gaffashop.dk/shop/dalton-tyve-ti-46891p.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-04-10 12:39

Sangen hedder Dalton og bliver spillet/sunget af Dalton

Men den er ikke sådan lige til at finde

Kommentar
Fra : NoQia

Dato : 05-04-10 15:57

Nu er det jo ikke alt der kan findes på nettet og sange/noder kan være særligt besværlige at finde/beskyttet af rettigheder. Du kan dog prøve dit lokale bibliotek, for den findes jo nok i en nodebog med melodistemmen og teksten - bare husk den ikke må kopieres. Håber det lykkes for dig :)

Kommentar
Fra : steno

Dato : 06-04-10 01:36

Hej
Jeg har Dalton:Dalton 1992 liggende på PC'en. Der er 12 tracks. Dalton er track 08. Hvis du ikke har cd kan jeg sende den til dig i en WinRAR fil. Så kan du hurtigt skrive teksten ned. Hvis du vil, send mig en PM. (Den fylder 3,68 MB.)

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 08-04-10 14:31

Kom nu kanduer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-04-10 14:45

Jamen det er ikke uvilje, jeg har gennemsøgt nettet, og jeg ligger desværre ikke selv inde med DVD'en.... du må købe cd'en... to fluer med et smæk, go musik og tekster

Kommentar
Fra : steno

Dato : 08-04-10 16:37

Til coincident

Jeg forstår ikke, at du skriver til "kanduer" om den idag, da jeg jo sendte track til dig igår, og den smule tekst det indeholder,skulle vel ikke give skrivekrampe ?
Som jeg ser det, skulle case lukkes med accept.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-04-10 16:46

Steno.... det kan være spørger gerne vil have teksten - på tryk - ikke alle kan hører teksten i en melodi

Kommentar
Fra : steno

Dato : 08-04-10 16:55

Måske har du ret Nordsted. Men efter igår at have lyttet den igennem konkluderede jeg, at den tekstmæssigt var pærenem at nedfælde på papir - og så så jeg ingen grund til, at panelet skulle køre videre med sagen.
Det var ikke for at få point i kassen. Det er jeg ret ligeglad med

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-04-10 16:57

Den er også her, men jeg kan sgutte hører hvad de synger

http://www.youtube.com/watch?v=86BQczg8uPs&feature=related

Kommentar
Fra : steno

Dato : 08-04-10 17:06

Jeg har lige hørt dit youtube link, og det er måske lidt svære at høre teksten (særlig start) - men jeg kan da for sjov skyld sende det samme track til dig. Så kan du gi en tilbagemelding.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-04-10 17:15

Så er postkassen åben...

Kommentar
Fra : steno

Dato : 08-04-10 17:33

Jeg har ikke din e-mail.

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 08-04-10 18:37

Steno
Tak for nummeret, lyt den af og skriv den du får point så. Gør du sikkert alligevel hvis ingen afleverer teksten. Nordsted 1 Nemlig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-04-10 18:38

Oki, jeg hopper ud igen, men vender tilbage, og læser teksten

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 13-04-10 14:23

Noget a la dette

Chruser .op mod Thailand eller var det Fyn dykker ned fra bjerge som det røde lyn, røde lyn Der er 500 mil ind til byen

Joe spiller banjo, xxxviolin, klumpen tager akkorden på sin …xx (seks doller??)green

Dollar grin der er 500 mil ind til byen,.. Joe, Joe Dalton og han brødre tager af sted, farvel til Texas farvel til New Orlens farvel til Ken Tukey og …xxNever Greens, Never Greens der er 500 mil ind til byen

Lygternes tænders på byens boulevard, længslernes brænders ud af byen i en fart, i en fart der er 500 mil væk herfra

Med hånden på retten op mod Cap Horn dukker bjergene op på Daltons sigtekorn, sigtekorn der er 500 mil til et hul i jorden, Joe, Joe Dalton
Og hans brødre tager af sted

Godkendelse af svar
Fra : coincident

Dato : 17-04-10 11:44

Tak for svaret Nordsted1.