/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Ak og ve :0[
Fra : Majormajor
Vist : 819 gange
14 point
Dato : 04-04-10 13:46

En 64-årig mand sidder på en bænk i parken, hulkende, da en ung mand kommer fordi og spørger ha, hvad der er galt. Gennem hans tårer svarer den gamle mand:

"Jeg er forelsket i en 22 årig kvinde"

"Hvad er der galt med det?" spørger den unge.

Mellem hans hulkens og snøften svarer han:

"Du forstår ikke, hver morgen før hun går på arbejde, elsker vi. Ved frokosttid kommer hun hjem og vi elsker igen, så laver hun min yndlingsret. Når hun har en pause om eftermiddagen, skynder hun sig hjem og tilfredsstiller mig oralt, og så ved aftentid og hele natten elsker vi igen." Den gamle mand knækker sammen og kan ikke sige mere.

Den unge mand lægger en arm omkring ham og spørger:

"Jeg forstå det ikke. Det lyder som om du har et perfekt forhold.

Hvorfor græder du?"

Den senile gammel mand svarer nu igen gennem sine tårer:

"Jeg har glemt, hvor jeg bor."

Accepteret svar
Fra : viper73

Modtaget 24 point
Dato : 04-04-10 13:47

Den var god !

Kommentar
Fra : ttharald

Dato : 04-04-10 14:29

Hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-04-10 14:40

Jeg ved godt hvor han boede. - sig det ikke til ham.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-04-10 15:30

Ho ho Eyvind, jeg tror ikke kvinden er blind. Bare hvis du kommer forbi. Men måske skulle du prøve alligevel.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-04-10 18:55

Jeg havde tænkt at forsøge efter mørkets frembrud.
Og la' så vær' med, at forstyrre mine drømme.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-04-10 21:21

Manden og konen sidder ved morgenkaffen og taler sammen efter en ordentlig fest.

Manden: "Hold kæft, hvor blev Jeg fuld i går... Var det dig Jeg bollede ude i haven?"

Konen: "Hvad tid?"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-04-10 21:47

To nonner er på rundtur i storbyens berygtede havnekvarter.
Med forundring ser de, hvordan den ene mand efter den anden følges op af en prostitueret.

En af nonnerne tager mod til sig og spørger en af de løse fugle:
- Hvad er det egentlig, der sker?

- Tjah, vi tager manden med op, og så går vi i seng sammen, og så får jeg hundrede kroner af ham.

Nonnen vender sig mod sin kollega og siger vredt:
- Kan du så se, hvad jeg sagde. De munke snyder os.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-04-10 23:59

En dame er alene hjemme og pludselig ringer det på døren. Hun lukker op, og udenfor står en mand der siger: "Det kan godt være, at det lyder lidt underligt, men jeg vil give dig 1000 kr., hvis jeg må se dine bryster". Det chokerer damen lidt, men det er jo nemt tjente penge. Hun går med til det, og løfter op i trøjen, så han får dem at se, og de 1000 kr. er hendes.

Manden skal lige til at gå, men siger så: "Øhh ja, det lyder jo godt nok lidt skørt, men du får 5000 kr., hvis du smider tøjet. Damen synes godt nok han er lidt grov, men igen, det er let tjente penge. Hun smider lynhurtigt tøjet, og tager det hurtigt på igen. Manden giver hende de 5000 kr., og siger tak og går.

Lidt efter ringer det igen på døren, damen lukker op, og der står manden igen og siger: "Tja, du får 16.000 kr., hvis jeg får lov til at gå i seng med dig." Damen tænker lidt: " Bom, bom, det var ligegodt frækt, men tænk 16.000 kr. tjent på et par minutter, det ville ikke være dårligt," så hun siger ja. Efter de har ordnet det de skulle, får hun de 16.000 kr., og manden siger tak og går igen.

Om eftermiddagen kommer hendes mand hjem fra arbejde og siger:
"Hej skat, har du haft en god dag?"
"Jaah den har faktisk været ret god."
"Forresten, har Leif fra arbejdet været forbi med mine feriepenge?"

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 06-04-10 23:12

Hvorfor er gifte kvinder federe end ugifte?
Den ugifte kvinde kommer hjem fra arbejde, ser hvad der er i køleskabet og går i seng.
Den gifte kvinde kommer hjem fra arbejde, ser hvad der er i sengen og går ud til køleskabet.

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 18-04-10 00:18

Tak for svaret viper73.

Og god søndag