/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
binaer.dk
Fra : fedtmule64
Vist : 1377 gange
20 point
Dato : 05-11-01 13:13

Hvordan kommer jeg til binaer.dk eller hedder den dk.binaer

Kommentar
Fra : somar

Dato : 05-11-01 13:33

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med "Hvordan kommer jeg til binaer.dk eller hedder den dk.binaer"

Kommentar
Fra : fedtmule64

Dato : 05-11-01 13:44

Det jeg mener er at, når der svares på et spørgsmål og man får et eksempel, bliver det lagt op på dk.binaer eller binaer.dk.
Er dette en FTP server eller hvad.
Hvordan kommer jeg frem til dette sted

Kommentar
Fra : somar

Dato : 05-11-01 13:52

Jeg tror ikke jeg er helt med.

Accepteret svar
Fra : elha

Modtaget 30 point
Dato : 05-11-01 14:06

Mener du www.binarteknik.se ?

Mvh. Elha

Kommentar
Fra : fedtmule64

Dato : 05-11-01 14:16

Hej igen
nej det er ikke www.binarteknik.se ?
Prøv at se denne sag
http://www.kandu.dk/dk/news/83992/groupid/30403
nedderst spørger HA om skabelonen kan ligges op i dk.binaer.
Jeg har set flere andre steder her på siden, at i svarene står der at der er lagt et eksempel op på binaer.dk eller dk.binaer.
For mig virker det som om at der er et sted her på siden hvor man kan oploade eksempler,MEN hvor

Kommentar
Fra : deurell

Dato : 05-11-01 16:18

dk.binaer er, så vidt jeg kan se, et sted at uploadesende beskeder med vedhæftede filer. En slags nyhedsgruppe.
Du kan finde mere information om det her: http://www.usenet.dk/info/

Hilsen Deurell

Kommentar
Fra : deurell

Dato : 05-11-01 19:25

hvad er det lige der gør at du acceptere det der svar?...... ;D

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-01 20:19

dk.binaer
Vælg gruppen i menupunktet "nyhedsgrupper"
VH AZ
"fedtmule64" <fedtmule64.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:GhvF7.7928$Ip2.452072@news010.worldonline.dk...
> Hvordan kommer jeg til binaer.dk eller hedder den dk.binaerERE
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : fedtmule64

Dato : 05-11-01 22:08

Takker så meget alle sammen
og undskyld Deurell, jeg er helt ny her så jeg skal lige finde ud af hvad og hvordan man gør.
Jeg troede faktisk at det var dit svar jeg accepterede
So sorry
Håber at du kan tilgive
Vh.
Jørn/fedtmule64