/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Min mand låner min dildo
Fra : Lillelotte
Vist : 5209 gange
250 point
Dato : 29-04-03 22:39

Min mand låner min dildo , fortalte han den anden dag !vi
kom til at tale anal sex , jeg er ikke så god til det da
jeg syndes det gør pisse ondt.Han prøvede så på sig selv en
dag ,og det var med en af mine store dildoer med crem.jeg
fik ligesom et et s...... ,er ham bøsse ?
Han sage så til mig at jeg måtte gerne se ham gøre det ?
det var vildt ophissinde og jeg fik lov til at fører
dildoen,og gås hvor ham nød det...ham har så fortalt siden
at han nyder at låne den engang imellem .
Skal jeg som kvinde værer bange eller ?
Det skal lige siges at vi har en veninde med som trekant
engang imellem

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 29-04-03 23:33

Hej Lillelotte,

Endetarmsåbningen er en reel erogen zone, også for hetroseksuelle mænd -og kvinder for den sags skyld. Der er en teori, at når en kvinde har analsex, bliver g-punktet stimuleret bagfra som følge af strækket, og det giver dybere orgasmer. Udover at analsex giver god variation, og for mange giver den også følelsen af at være helt tæt på sin partner.

Ud fra det du beskriver, tror jeg ikke at din mand er bøsse. At nyde en seksuel ophidselse fra fysisk stimulation har intet at gøre med om man elsker en fra det samme køn. Men jeg forstår godt hvis du er bekymret for om din mand vil søge seksuel kontakt med andre mænd. Der er ikke andet at gøre end at spørge ham. Spørg han, om han har fantasier om at blive bollet af en anden mand, og husk at bare fordi han har fantasier betyder det ikke starks at han er bøsse. Måske kan I lege med tanken om at få en mandlig ven som trekant. Er du lesbisk fordi I har en veninde til en traknt? Det samme gælder det for ham.

Du lyder som om at du har dårlige erfaringer med analsex, eller regner med at få det. Du skal naturligvis ikke tvinges til det, men måske vil du forstå din mand bedre hvis du vidste at det kan gøres så det er dejligt og at det ikke vil gøre ondt på dig.
Her er nogle tips :
Som nybegynder gør du klogt i at vide og huske, at analsex er et af pornoindustriens største bedrag... Så nemt går det aldrig !! Tag det roligt og begynd med forspil, kærtegn omkring endetarmsåbningen og brug fingrene forsigtigt. Vandbaseret glidecreme kan gøre underværker. Og hvis den aktive part kan lide at slikke, er det en vældig effektiv og skøn måde at åbne endetarmen på. Brug rigeligt med vand - eller silikone-baseret glidecreme, så kondomet ikke sprækker så let.
Den, der bliver bollet, kan forsøge at slappe af og klemme lidt til, når partneren trænger ind. Fungerer det ikke, så afprøv 15-sekunders tricket. Sæt en finger eller pikken mod endetarmsåbningen, hold den helt stille og tryk forsigtigt i 15 sekunder, og - vips! - så plejer åbningen at give efter. Af og til, kan det gøre lidt ondt i starten, men smerten plejer at tage af efter et halvt minut. Gør det stadig for ondt, så afbryd - det er altid den der bliver bollet, som afgør om det er rart, om det gør ondt på en rar måde, eller om det ikke fungerer. Af og til fungerer det, hvis den aktive part trækker sig ud og prøver et lille stykke tid efter.

Tilsidst men ikke mindst: Analt samleje uden kondom indebærer en meget stor smitterisiko, fordi slimhinderne i endetarmen er tynde og dermed særligt modtagelige for smitte. Derfor brug altid komdom!!! Også med din mand. Det er mere hygiejnisk, eftersom endetarmen har en masse bakterier.

Held og lykke

Kommentar
Fra : Lillelotte

Dato : 29-04-03 23:41

Tak for svar,vihar syndes jeg prøvet til ......... Vi er ellers meget (med på den værste)men lig`med hensyn til anal så snører jeg helt til over det hele,og det er ikk´fordi jeg har fordomme men jeg kan bare ikke slappe af

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 30-04-03 00:14

så skal du ihvertfald lade være, det er helt sikkert. I et sexuelt forhold er det utrolig vigtigt ikke at få krænket sin integritet og tryghed. Sig fra, når der er noget du ikke vil have..og hvis du ikke kan lide, han bruger din, så køb en specielt til ham...så er han glad alligevel!

Kommentar
Fra : Naomi

Dato : 30-04-03 01:20

mænds g-punkt er i numsen, jeg vil sige at det er meget modigt af din mand at han har sagt det, det tror jeg ikk at der er mange andre mænd som tør at indrømme!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-04-03 08:10

jeg vil bare lige komme med en lille kommentar. Som det er blevet nævnt, så er din mand ikke nødvendigvis bøsse, mange mænd og for den sags skyld også kvinder nyder analsex, ja det ved du j) men det er meget vigtigt at din dildo bliver gjort ren, evt. i sprit FØR du bruger den igen. Da colibakterier, som findes i tarmen, kan give en slem infektion i dit underliv. Og hvis i bruger den på ham i en leg, så husk også at den skal være ren før du bruger den, man kan nemt komme til at glemme det i kampens hede. Hav evt. noget til at rengøre den med ved siden af sengen.
Det kan godt være dette indlæg var irrelevant, da du måske godt vidste det, men for en sikkerheds skyld ville jeg lige nævne det.
Knus
Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 30-04-03 08:24

..eller giv den et kondom på!

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 30-04-03 13:21

Kære Lillesotte,

Min mand er Bisexuel og har været det i ca. 10 år. Det vil sige at han nyder sex med en anden mand (MEN! ikke kys, kram, nusse osv).... Du har intet at være bange for. mange fyre kan godt lide analsex, hvor der er en kvinde tilstede... Og en del af dem kunne aldig drømme om at være sammen med en anden mand..

Jeg "hjælper" ofte min mand.... *SF* Det er noget der tænder mig helt vildt.. at høre den ophidselse han får.. og mærke de ogasmer han kommer med..

Vi har så også haft extra fyrer med i sengen, hvor vi har dyrket oarlsex (Alle mod alle) Og DET er fedt...

Håber det kunne hjælpe lidt, hvis du har eventuelle spørgsmål, så er du velkommen til at skrive til annulleret@hotmail.com

MVH
JJ

Kommentar
Fra : peakperformance

Dato : 30-04-03 14:31

hi lillelotte

Er selv en M som tænder en gang imellem på noget i det bagerste. prøv evt at købe en analkuglestang 7 kugler fra 1,5-2,5cm i diameter og put et par op i ham og få ham så til at bolle dig... vildt... skal lige siges---- stangen kan også bruges i skeden sammen med pukken mere vildt.....

+ham kan ha et par regnbukser/løbebukser på udover.... mumms..

hilsen
peak

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 01-05-03 13:19

Husk alt er normalt så længe det er aftalt mellem voksne

Kommentar
Fra : diveduck

Dato : 05-05-03 23:16

Hej lillelotte
Du skal være stolt over din mand, at tør åbne sig over for dig. Det fortæller mere om han kærlighed og tillid til dig end hans seksualitet. Og jo jeg har selv prøvet det - det er helt vildt at have en snurrende vibrator i det bagerste hul og elske vildt med min kæreste, vibrationerne fra dildoen forplanter sig gennem mit lem og op i hende. Nyd det

Hilsen

Søren

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 12-05-03 04:52

Tak for kaffe... Jeg har vist meget jeg skal nå at prøve endnu...

Men det er godt at høre at i hygger jer.

Kommentar
Fra : Bimse1

Dato : 12-05-03 21:44

Det var ikk `mange savr jeg fik !! men den jeg fik var utrolige søde
der er åbentbart ikke mange mænd der tør udtale sig

Kommentar
Fra : Bimse1

Dato : 12-05-03 21:47

Stave fejl .. Undskyld
Det var ikk `mange svar jeg fik !! dem den jeg fik var utrolige søde
der er åbentbart ikke mange mænd der tør udtale sig ???
Det vil sige , at jeg har en utrolig lækker & ærlig mand

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 12-05-03 22:18

Ja det må det jo betyde.. Så pas godt på ham. Det er jo ikke alle Kvinder der er lige gode ved deres mænd..

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 12-05-03 22:46

Hej lillielotte,

Hvordan går det nu? Fik du snakket med din mand?

-Og Bimse1 hvilket svar snakker du om? så vildt jeg kan se har du ikke skrevet nogen kommentar eller spørgsmål.

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 14-05-03 13:33

GUYS - TRY IT. IT's VERY NICE...

Accepteret svar
Fra : h_johansen

Modtaget 250 point
Dato : 15-05-03 13:22

Ja det er lækkert. Man skal da stå ved sin lyst..... bare min holdning!

M.V.H. Henrik

Godkendelse af svar
Fra : Lillelotte

Dato : 22-05-03 18:27

Tak for svaret h_johansen.

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 22-05-03 21:18

Hej Lillelotte,

Jeg kan se at du syntes at h_johansen har besvaret dit spørgsmål godt, og derfor har givet han 250 point. Jeg forstår det bare ikke, han har jo blot skrevet "Ja det er lækkert. Man skal da stå ved sin lyst..... bare min holdning!". Skulle der bare det til? Jeg må sige, at jeg har brugt lang tid for at skrive et godt svar for at hjælpe dig, og jeg mener selv at mit svar var det bedste og mest seriøst svar af dem alle. Jeg synes at det var tarveligt af dig.

Kommentar
Fra : Lillelotte

Dato : 25-05-03 09:06

Undskyld , men jeg er helt ny herinde så jeg ved ikke helt endnu hvordan det fungere

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 26-05-03 05:51

Du skal vælge hvem som har svaret best på dit spørgsmål og giv den person point. I dette tilfælde har du givet h_johansen som skrev ""Ja det er lækkert. Man skal da stå ved sin lyst..... bare min holdning!" dine 250 point.