/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki FZ50
Fra : Jokke10
Vist : 762 gange
20 point
Dato : 23-03-10 16:55

Hej.
Har et problem med min fz50. Har haft side skjoldet af, da jeg ville checke om alt var okay derinde i forbindelse med et olieskift. Men da jeg tager skjoldet af springer en lille fjeder af inde fra tandhjulene. (jeg havde ikke fået taget fjederen af ved kickstarteren).Og nu jeg kan ikke få delene til at sidde som de skal igen, sådan at kickstarteren kun tager ved når man holder bagbremsen inde. Nogen der kan hjælpe, eller evt har et billede af motoren med skjoldet taget af, så jeg kan se hvordan tingene skal sidde.
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh
Joachim

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 23-03-10 17:32

http://www.scootergalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=9849
her skulle du kunne finde en tegning der viser hvordan det skal sidde.