/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Toast opskrifter
Fra : Disi
Vist : 2871 gange
100 point
Dato : 23-03-10 14:14

Har for nyligt erhvervet mig en toast maskine og mangler nu nogle opskrifter til noget der er lidt mere spændende end skinke/ost.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 23-03-10 14:24

Til den søde tand...

Man smører to skiver toast med honning eller sirup, drysser puddersukker på, klapper dem sammen og toaster dem til puddersukkeret smelter.... MUMS

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-10 14:32

Leverpostej, og når den er varmet, så dirk den op, og kom frisk agurk eller rødbeder i

Udover skinke og ost, så prøv også at komme en skive ananas i

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 23-03-10 15:28

Aftensmad:millionbøf
Natmad:Toast med millionbøf og ketchup
vvdriver
Fatter du ikke en meter,så ring til Peter
han er mit barnebarn 7 år,elsker disse toast.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-10 15:53
Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 23-03-10 20:49

Smør to skiver toastbrød med Amerikansk Burgerdressing, kom rødløg i tynde halvringe, hakket tomat, blandet græsk krydderi og en skive ost på den ene skive - den anden skive ovenpå.

Mums do!

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-03-10 20:50

Sådan en toaster er bare super!

Har du lidt kedeligt, mørkt rugbrød, kan du pifte det op i toasteren. Letristet rugbrød smager skønt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-10 20:54

Og mange af de toastere kan man også bage vafler i

Man kan også komme det samme fyld i som til pizza

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-03-10 23:42

Nemmerlig, Nordsted1

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 24-03-10 09:37

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-03-10 23:15

Velbekomme i dobbelt forstand

Så kan jeg da liiige nå at fortælle, at jeg har lunet frikadeller og panerede fiskefileter i den.