/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Mad ud af huset. I Stor KBH området.
Fra : stjerneboern
Vist : 910 gange
50 point
Dato : 21-03-10 19:47

Nogen der kender et sted hvor de leverer mad til en lille fødselsdags fest 12 ps.
Maden skal selvfølgelig være velsmagende og være pænt anrettet . havde tænkt mig en forret og en hovedret, kuvert pris ca. 110 kr
Det skal ikke være buffe, men ellers åben for gode foreslag.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-03-10 19:49

Til den pris, må du nok enten kigge på noget buffet eller noget af tivilsom kvalitet

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-03-10 20:00

Hvad med at tale med din lokale slagter ?

Hvis du invitere på Mc donalds, kan det vist gøres for samme pris...

vh Ben

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 21-03-10 20:43

Prøv Kokken og Jomfruen:

http://www.kokken-jomfruen.dk/mad-ud-af-huset/

Det er udmærket kvalitet, og du kan sagtens finde noget til den pris, du ønsker dig.

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 21-03-10 21:38

tja, det er jo næsten rigtigt. Men men der var ingen der sagde 5 stjerne middag. Det er kun for 2 retter uden drikke varer. Kan godt høre at jeg har været forkælet med at andre lavede 5 stjerne middage til os. jeg må lige tjekke nettet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-03-10 22:53

Hvad med en kinesisk restaurant? Jeg kan varmt anbefale maden. Og de er bestemt ikke dyre.

http://www.restaurant-kanaljen.dk/

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 22-03-10 00:33

Kanaljen har fået sure så det tør jeg ikke. havde tænkt på dem. har spist der og det var ok.
Har også prøvet fra kokken og jomfruen, det var ikke noget der var vildt. Men måske er jeg for sippet.

tak indtil videre

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-03-10 10:54

Kanaljen har strammet sig gevaldigt op, så du behøver ikke være nervøs. Vi spiser jævnligt der.

Accepteret svar
Fra : sfl17

Modtaget 50 point
Dato : 22-03-10 14:01

Kokken og Jomfruen leverer rigtig dårlig kvalitet - ting der har konsistens som gummi er ikke unormalt der. Prøv i stedet Smageriet.dk - de har om ikke andet ting, der er mere veltillavede og naturlige. Og så er portioner normalt lidt større. .

Godkendelse af svar
Fra : stjerneboern

Dato : 22-03-10 18:08

Tak for svaret sfl17.

det var en god side. super tiltalende. og nemt at vælge 2-3 retter.