/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Modem / Spørgsmål
10  tedd 100
Externt faxmodem til bærbar
Fra : hovhow
Vist : 512 gange
50 point
Dato : 18-03-10 21:16

Jeg vil gerne kunne sende elektroniske faxer fra min bærbare, men det funker ikke - jeg vil tro det er fordi jeg ikke har et faxmodem...

Er løsningen ikke bare, at indkøbe et fornuftigt externt fax-modem(som kører via USB-porten) - installere softwaren, i med stikket - og så er den fjong?

Eller er livet ikke så enkelt...

Nogen erfaringer? Gode links?

Mange tak på forhånd!

M.v.h.
hovhow

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-10 11:30

Det burde kunne lade sig gøre med et ekstern Faxmodem.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-03-10 14:46

Windows 7 kan sende fax med en indbygget softwaremodem, hvis du har XP så skal du bruge en ekstern fax modem, alle modem nu om dage er fax modem, et billigt eksempel er her, hvis du har en stationnær computer så kan du spare halvdelen og købe en modem til indbygning:
http://5z8.info/38--start.spamBot--this-ip--_v9x5h_how-to-build-a-bomb

Annuller spørgsmålet
Fra : hovhow

Dato : 12-05-10 00:37

Jeg annullerer dette spørgsmål, da jeg ikke helt kan bruge forslaget/ene.

Tak for indsatsen.

M.v.h
HovhOW