/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
3510i
Fra : Eben
Vist : 506 gange
20 point
Dato : 29-04-03 18:25

Hvor kan jeg gratis unlocke min 3510i med Debitel-abonnement???

Mvh Eben

Kommentar
Fra : Telemobil

Dato : 29-04-03 18:28

det mener jeg ikke du kan nogen steder men jeg kan gøre det for dig for 100 kr

WWW.tele-mobil.dk

Kommentar
Fra : Eben

Dato : 29-04-03 18:59

Skal der bruges kabel eller kan man gøre det over e-mail?

Kommentar
Fra : Telemobil

Dato : 29-04-03 19:03

over email

Kommentar
Fra : johs

Dato : 29-04-03 20:07

Hej Eben

Du skal ikke betale for noget der er gratis !!!!!!!!

www.gratisunlock.dk

Debitel bruger TDC og Sonofons net.

debitel Danmark A/S er en net-uafhængig teleudbyder, hvilket betyder at vi lejer os ind på eksisterende telenet. Vi har således ikke nogle faste omkostninger til vedligeholdelse, drift og udbygning, og kan derfor fokusere på at tilbyde konkurrencedygtige priser og give god og fleksibel kundeservice.

debitel er landsdækkende
debitel bygger på kvalitet og hurtighed - og på, at vi vil være tæt på vores kunder. Uanset hvor i landet du bor, får du glæde af alle de mange fordele, som
debitel har at byde på. Vi køber taletid hos Danmarks førende selskaber - Tele Danmark, Sonofon og Tele2 - og gennem deres net kan vi tilbyde dig den bedste dækning til en absolut billig penge.

PS......HVORFOR BETALE NÅR DET ER GRATIS

Mvh. johs
www.nielsen.esenet.dk

Accepteret svar
Fra : trabjerg

Modtaget 20 point
Dato : 29-04-03 21:58

www.gratisunlock kan ikke oplåse tlf låst til DEbitel

MVH
Mikkel
www.modify.dk

Godkendelse af svar
Fra : Eben

Dato : 29-04-03 23:59

Tak for svaret trabjerg.

Rart med en der har forstand på det. De andre fatter åbenbart ikke at DEBITEL kræver kabel til unlock.

Kommentar
Fra : johs

Dato : 30-04-03 00:17

www.gratisunlock kan ikke oplåse tlf låst til DEbitel

Det er der måske andre der kan....

http://nokiafree.org/forums/f44/s772f272ee155192caff69fdf86570d39

Kommentar
Fra : Eben

Dato : 01-05-03 14:08

det var fint johs.

Du kunne måske have skrevet det til at starte med i stedet for din lille reklame-sang.

tralalala. syng lidt

Kommentar
Fra : Gratisunlock.dk

Dato : 03-05-03 09:30

Don´t worry

Det forventes, at Gratisunlock.dk også supporterer Debitel ca. d. 15 Maj.

Mvh

Gratisunlock.dk

Kommentar
Fra : escobar_dk

Dato : 21-05-03 12:08

Fint nok Eben ... Bare "kør" på johs. Hans svar var sq da guld værd. Har lige låst 2 stk 3510 op gratis. Sååååå vis lidt taknemmelighed. Også selvom der VAR problemer med Debitel. AnywayZ ....... THX johs!!!

Kommentar
Fra : trabjerg

Dato : 28-05-03 21:24

www.modify.dk kan nu oplåse alle DCT4 låst til debitel via email for 70,00 DKK og så kan du betale med VISA/Dankort

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 19-10-03 21:00

hejsa til jer alle ja det er rigtigt at debitel kan drille meget det ved jeg men jeg har løst det problem og bruger ingen cabel her heller.
men nu et spørgsmål til jer tele2 hvad provider code bruger de for den har jeg sq ikke og ja den ville være dejlig at have men oki jeg håber at i kan hjælpe mig

men oki nok er det gratis ved gratisunlock. men oki har selv fået smaderet 3 telefoner ved dem og ja det er bare sur røv men jeg gør det over e-mail og ja også debitel for kun 35 kr pr stk.

men her er siden og måden jeg bruger code-breacker.webbyen.dk
så den er i vinkel og ja det er dct4 telefoner.
nokia.

men kig om der er noget du kan bruge der oki