/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Spørgsmål til pigerne
Fra : l_overgaard
Vist : 717 gange
20 point
Dato : 29-04-03 15:21

...fyrene må også gerne deltage!

Tænder i piger på "at se en fyr komme"
Er det sprøjtet fra "kanonen"?
Tænder piger på at se en fyr lege med sig selv?
Hvad er det præcist i tænder på når en fyr får udløsning?
Har tit undret mig over, at de altid skal kigge på imens den gik på mig.
Er det mængden af den sperm der kommer?
Har konstateret at tilfredstille min kæreste med fingrende, mens vi kiggede pornofilm.
Når så at der var en fyr der sprøjtede i filmen, så gik den også på hende?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-04-03 17:08

Sådan har din kæreste det bare. Folk er jo forskellige -også hvis de er piger. Måske din kæreste forestiller sig, at hun er sammen med pornofyren, og at det er hende, der ophidser ham..... Du kunne jo spørge hende.
Personligt tænder jeg på, hvis min kæreste bliver ophidset over mig eller hvad jeg siger og gør. Hvis jeg skulle blive ophidset over en pornofilm, så ville jeg køre en indre fantasi om at det var MIG, der ophidsede fyren. -Så for mig er det ikke mængden af sperm eller størrelsen af kalorius der er ophidsende. Men årsagen til størrelse og mængde...

Hilsen Birgitta

Kommentar
Fra : kvl

Dato : 29-04-03 18:22

Som Birgitta skriver er vi mennesker forskellige og derfor reagerer vi forskelligt på bl.a. seksuelle påvirkninger. Da vi mænd jo er noget særligt for kvinderne - fordi vi er anderledes pga vort køn, er det også mere interessant for de fleste kvinder at betragte mænd end deres eget køn. At se dem onanere kan vel også virke voldsomt. Min partner bliver mere ophidset af at se mig onanere end så mange andre seksuelle aktiviteter, men hun vil helst have at den først går på mig, efter at hun er tilfredsstillet, hvilket man vel ikke kan fortænke hende i. Nogle mænd har kun en meget lille mængde sperm, andre en sand flod af væske. Iøvrigt er det min erfaring, at et varieret sexliv holder "kedlen i kog".Hilsen kvl

Accepteret svar
Fra : Lillelotte

Modtaget 20 point
Dato : 29-04-03 22:41

Jeg elsker at se min mand lege med sig selv ,komme i munden på mig eller min venninde,det er vildt ophissendne

Kommentar
Fra : Naomi

Dato : 30-04-03 01:23

jeg tror at der er mange fyre som tænder på at piger onanere og at de ligefrem kan se det er nok et plus.
jeg vil ikk sige at det tænder mig at min kæreste onanere, jeg ved ikk om det er fordi at det så normalt for mig at se det i tide og utide!!!

Kommentar
Fra : Naomi

Dato : 30-04-03 01:23

jeg tror at der er mange fyre som tænder på at piger onanere og at de ligefrem kan se det er nok et plus.
jeg vil ikk sige at det tænder mig at min kæreste onanere, jeg ved ikk om det er fordi at det så normalt for mig at se det i tide og utide!!!

Godkendelse af svar
Fra : l_overgaard

Dato : 30-04-03 09:35

Tak for svaret Lillelotte.
Kan forstå at du er bisexuel? Og at I alle 3 har et godt sexualliv.
Mænd tænder somregel på at se piger onanere, så det undrer mig også omvendt.
Nogle er nærmest ligeglade, mens andre nyder det.
Jeg har bare opserveret, at pigerne (når man ligger i missionærstillingen)
De løfter hovedet, når man trækker "kalorius" ud og spiller den færdig henover maven på hende, så er det somom at de skal se den sprøjte samt vurderer spermmængden.

For at sparer 200 pnt. svarer jeg på dit spørgsmål vedr. din fyrs brug af din dildo.
Personligt, bryder jeg mig ikke om at få noget op bagi, ikke engang en finger.
Det er for mig et helligt sted for mig. Men jeg har hørt om mange mænd der tænder på det. Så lad ham lege så længe han kun bruger dildoen og ikke begynder med en anden fyr og derved risikerer frygtelige sygdomme, som han så kan risikerer at tage med hjem til dig og jeres veninde.

MVH. Lars

Kommentar
Fra : Lillelotte

Dato : 25-05-03 09:11

TAK Lars