/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
til rellom hjælp til sang..!
Fra : solgaard
Vist : 631 gange
4 point
Dato : 29-04-03 12:28

Hej Rellom vi sidder lige og bikser med en konfirmationssang til på søndag jeg mener at have læst at du skriver sange til konfirmationer, fødselsdage og lign..

så jeg ville lige høre om man evt. kunne leje dig til at skrive en sang - jeg ved at tiden er knap..

Mel: "I en kælder sort som kuld"

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 14 point
Dato : 29-04-03 12:39

Hej solgaard

Det kan jeg sagtens, men det koster altså 300 kr.
Hvis du stadig er interesseret, så mail dit materiale til: festsang@aub.dk

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-04-03 13:44

Så SÅ ikke grådig..... du får da sikkert også 4 point. HE he

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 29-04-03 14:25

Hvem f.....vil skrive sang gratis for andre, ville du ram2? hvis du kunne??????? Det er altså ikke bare noget man gør på 5-10 min. kan jeg godt hilse og sige.
Om jeg så blev tilbudt 1000 point eller flere måske for at skrive en sang, ville jeg stadig ikke gøre det gratis.

mvh
Grethe

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-04-03 14:28

Ram2 laver bare gas, Grethe.
Han er en rigtig spasmager.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 29-04-03 14:41

Ok..........da, men sådan opfattede jeg det bare ikke i dette pointræs som altid er oppe at køre her.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-04-03 14:45

Enig, Grethe!
Point er helt fint - men desværre er der ingen steder,
hvor pointene godtages som betalingsmiddel.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 29-04-03 15:27

looool Rellom det kunne da ellers være rart

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-04-03 18:05

Jamen Grethe dog.
Du ved nok, at den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorligt....osv.

Ser jeg forkert, når jeg konstaterer, at du har skiftet holdning til dette med point.
Jeg kiggede lige i din historik, og så blandt andet at du ihærdigt fik fravristet den kære zonker 1 point, til din samling, som du nævnte skulle bruges til at vinde månedens store præmie.
Efterfølgende er der en gevinst på ikke mindre end 1109 point for et eller andet idiotspørgsmål, som du svarede rigtigt på. Så på et eller andet tidspunkt har disse point da interesseret dig.

Med hensyn til Relleom, så synes jeg det er dybt asocialt, at han ligger inde med nogle kundskaber, som han tager penge og point for at dele ud af.
Hvis jeg havde nogen viden eller brugbare kundskaber, ville jeg da forære dem væk.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-04-03 18:16

Pointsystemet har jeg et rimeligt afslappet forhold til.
Men jeg har IKKE et afslappet forhold til, om jeg får løn for mit arbejde eller ej.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-04-03 19:38

Nej Rellom, det kan jeg dælme godt forstå, men det har du jo vidst hele tiden (at jeg mente).

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-04-03 20:45

Ja, og jeg har også vidst hele tiden, at jeg selv mente det.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-04-03 21:26

Bare vi nu kan håndtere al den viden

Jeg hopper ud af sangtråden. Jeg skulle bare lige ind med en enkelt bold, det var ikke meningen det skulle udvikle sig, og fjerne opmærksomheden fra det oprindelige.

Mvh
Ram2

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 29-04-03 22:52

det var en hel del indlæg om det

Rellom jeg synes at det var et fint tilbud men vi er færdige med sangen ville bare lige høre hvis det nu skulle gå helt galt så er det jo altid rart at have noget i baghånden så mange tak for det..!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-04-03 22:53

Det var så lidt, Solgaard.