/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Får man refunderet adsl-nedetid hos TDC?
Fra : pece
Vist : 383 gange
50 point
Dato : 28-04-03 15:54

Er der nogen der ved om man kan påregne at få refunderet noget når man i en længere periode ikke har mulighed for at anvende sin adsl-forbindelse.

Jeg abonnerer hos TDC og bor på Østerbro og har ikke haft forbindelse med omverdenen siden i går eftermiddag. Jeg kan se på deres 'driftsstatus' (her fra mit arbejde) at der er Østerbro-problemer og de ved tilsyneladende ikke noget om hvor længe ...

Hilsen Flemming

Kommentar
Fra : PSX

Dato : 28-04-03 17:17

jeg vel at du først kan få refunderet efter 2 arbejde dage jeg har selv prøve at havde det så det også sur da jeg havde det

Kommentar
Fra : delpirzola

Dato : 06-05-03 09:38

du skal bare ringe og gå dem på klingen, de er ikke meget for at slippe slanterne....men hvis du husker at skrive ned hvem du har snakket med og hvornår, så er du sikret på du altid kan henvise til de personer du har snakket med.....der gik længe inden jeg fik penge refunderet, og mit net var nede i næsten 3 uger pga. de havde gravet et kabel over....