/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Dual sim mobiltelefon
Fra : olavur
Vist : 521 gange
100 point
Dato : 11-02-10 07:53

Hej
Jeg står med to stk. defekte mobiltelefoner, og søger en erstatning for begge telefoner (2 simkort).
Jeg har søgt og læst lidt på nettet om samsung, acer og kina-kopier. Kina-kopierne gider jeg ikke, da de sjældent er bare halvt so god kvalitet som de orginale, og så er de ulovlige. Samsung har for få finesser, dårligt kamera. Den eneste som jeg p.t. er interesseret i, er Acer DX900 - kan I komme med evt. bruger-erfaring med denne?
Ved I om Nokia vågner op her til foråret med intresse for dual sim?
Jeg vil gerne have 3G, godt kamera, e-mail exchange m.m
Venlig hilsen
Olav

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 11-02-10 07:55

Sony Ericson C 901

Kommentar
Fra : olavur

Dato : 11-02-10 14:16

Sony Ericsson C 901 er ikke dual sim. Det er jo krav, når to mobiler skal afløses af kun én.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-03-10 00:12

Der bliver desværre ikke lavet så mange Dual sim telefoner, og logisk nok, da det jo betyder, at der så bliver solgt færre telefoner.

Samsung laver nogen der virker helt fornuftige.