/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Udvikling af logo.
Fra : theged
Vist : 336 gange
20 point
Dato : 10-02-10 22:54

Hej!

Det firma jeg er i gang med at starte skal bruge et fedt logo. Dertil har vi nogle forslag, men vi vil rigtig gerne have et par flere på bordet.

Logoet skal svare til navnet: Lydlaboratoriet. Det ligger lidt i navnet hvad der kunne indgå i logoet.

Lydlaboratoriet er et kommende professionelt lydstudio, som skal indspille cd'er.

Vi har de krav at det gerne må være ordentligt. Billedkvaliteten skal være i orden, da den skal blæses op på en bil. Desuden må det gerne være så professionelt som muligt.

Hilsen Peter Jørgensen
Lydlaboratoriet

Kommentar
Fra : netop

Dato : 10-02-10 23:08

Jamen det er da vældig...

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-02-10 04:59

Jamen så skal du da bare gå i gang med photoshop og illustrator med at få det fremstillet.
Lav det som vektorgrafik og gem det som en eps fil, så kan det skaleres op i den størrelse du ønsker.

hawaii7

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-02-10 06:38

Kan du ikke finde et logo der kan afslutte dine spørgsmål.

Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 3
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 11

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 11-02-10 06:39

Hvad med at kontakte et reklamebureau. De lever af den slags.
Hvis det er os Kandu'er, du vil have til at lave dit logo, er det nok et god idé at lave det som en konkurrence, hvor forslagene bliver vist på en hjemmeside med afstemningsmulighed, og så en præmie til vinderen.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 11-02-10 06:56

nærigrøv betal hvad det koster hvis du ikke klarer en simpel opgave.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 13-02-10 08:50

Hvad sker der?
Har han selv fået lavet logoet?

hawaii7

Annuller spørgsmålet
Fra : theged

Dato : 15-02-10 10:41

...