/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Øm testikkel
Fra : jes-a
Vist : 727 gange
100 point
Dato : 01-02-10 22:17

Hej

Jeg var så uheldig at blive sparket i skridtet for to uger siden af en hest. Heldigvis blev bollerne ikke ramt så meget. Men den ene testikkel blev ramt i den ene ende og bitestiklen var lidt hævet resten af dagen og det gjorde temmeligt ondt. Jeg kunne ikke bevægemig hen til en vagtlæge.
Dagen efter havde hævelsen fortaget sig og noget af smerterne såder var en del ømhed. Nu 14 dage senere gør det stadig ondt, faktisk lidt mere de sidste par dage. Min læge kan ikke gøre noget ved ømhed,siger hans sekretær tilmig i dag.

Hvor lang tid skal jeg forvente det tager for smerter/ømhed i testikler om at gå væk. Er det for tidligt at blive bekymret for at det er noget værre?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-10 22:20

Du skal ikke lade dig spise af med en tlf. samtale med en sekretær

Du ringer i morgen og får en tid til en ordentlig undersøgelse.. det kan godt være fra sparket, men det er ingen skade til at få det bekræftet af en faglært

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 01-02-10 22:24

Jeg har prøvet noget lignende. Jeg blev undersøgt/skannet en måned efter et spark fordi det stadig gjorde ondt.

Der var ikke noget, men det kan tage lang tid.

Jeg kan anbefale disse http://www.nippon.dk/1/358/Skridtbeskyttere.htmlhttp://www.nippon.dk/1/358/Skridtbeskyttere.html men det er jo også en anden sport jeg dyrker

Kommentar
Fra : jes-a

Dato : 01-02-10 22:30

Måske burde man rende rundt med skridtbeskyttere i denne sport også hvis man er hankøn.