/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Gys og gru ;D
Fra : zith
Vist : 826 gange
50 point
Dato : 01-02-10 14:07

Dav

jeg vil gerne have nogle spooky spil at spille men sys ikke rigtig jeg kan finde noget.

Det skal ikke være alt for gammelt gider ikke hvis grafikken er så dårlig at det bare er store pixel det hele.

Jeg har selv:
Doom 3
Silent hill homecoming
Resident evil5
Fear 1 og 2

Kunne være fedt hvis i kendte et par spil som var seriøst creepy og sådan ;D
Det må gerne være til pc og xbox 360

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-02-10 14:13
Kommentar
Fra : marc43

Dato : 01-02-10 15:03

Left4Dead2 til Xbox 360 skulle være et af de bedste i 2009. Der ligger mange klip på youtube.

Så er der jo også Alone In the Dark som findes i mange versioner. Det var i hvert fald uhyggeligt i mine unge og findes også i den nyeste version.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 01-02-10 17:01

marc43: Jamen alone in the dark er da gammelt er det ik? Ja jeg tænkte også på left for dead men det er vist ikke så uhyggeligt igen er vist mere bare noget slice and dice ting tror jeg... men har ikke prøvet det kun lige ganske kort en demo

Stouenberg: Det er ikke helt det jeg leder efter... er mere sådan rigtige spil og ikke online java/flash spil

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 01-02-10 19:58

Jeg kan huske, at jeg spillede alone in the dark 3 på PC i slutningen af 90´erne, men der er vist kommet en ny version til Xbox 360.

http://www.spilpriser.dk/Product/Detail
s.aspx?pid=393238&q=alone+in+the+dark&sp=all#ProductVideo

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 01-02-10 20:00
Kommentar
Fra : zith

Dato : 02-02-10 13:55

Okey det ser lidt fedt ud faktisk... vil jeg da lige tjekke og hvis i har flere forslag ville det være godt ;D

Ps. Fed musik i den trailer

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 02-02-10 21:56

Der ligger også mange klip på youtube http://www.youtube.com/watch?v=dL6pjGFaOrc

Der er åbenbart en femmer.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-02-10 11:06

Det ser lidt mere spooky ud men i den trailer ser man alle mulige våben og måder at gøre ting på men man ser ikke nogen at skyde hehe

Kommentar
Fra : sejko1234

Dato : 11-02-10 20:14

Hej du kan jo prøve

call of duty 5 (world at war) Zombie mod

Killing floor

Zombie virus

House of the dead overkill

Left 4 dead 1 og 2

Stubbs the zombie

Dead rising

Devil may cry

Det var vist det, håber du kan bruge det:D

Hilsen sejko

Kommentar
Fra : zith

Dato : 12-02-10 08:58

Nice

Har prøvet at se de spil du kom med på youtube og de ser da faktisk lidt sjove ud nogen af dem.

Skal jeg da helt sikkert lige se hvad jeg kan finde der da om man ikke kan finde en demo eller lign og hvor meget de koster og sådan heheh...

Accepteret svar
Fra : sejko1234

Modtaget 50 point
Dato : 13-02-10 19:34

altså hvis du godt kan lide at smadre endeløse horder af zombier er

Devil may cry 4 lige noget for dig
http://www.coolshop.dk/catalog/product/54142-devil-may-cry-4--for-pc
og det koster kun 75kr nu :D

Godkendelse af svar
Fra : zith

Dato : 12-03-10 09:10

Haha nogen af de spil er da for grineren ;D

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 12-03-10 09:23

Jeg kan ikke se det store gys og gru i det.

Det ligner mest bare et actionspil.