/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Videoredigering
Fra : sleepflowerpige
Vist : 275 gange
20 point
Dato : 31-01-10 17:37

jeg har et Canon legria fs 200, som jeg skal bruge til at lave små videoklip til en hjemmeside. jeg har overført klippene til computeren via det vedlagte software og vil redigere med imagemixer, som også er vedlagt. Lyden er fin når jeg afspiller den på computeren, men lige så snart jeg åbner klippet i redigeringsprogrammet er lyden utroligt dårlig. Det skratter og der er støj hvor man næsten ikke kan høre hvad der bliver sagt.Hvad kan man gøre ved det? Kan jeg bruge et andet program og hvis så kan man ændre formatet til klippene, for når jeg prøver et andet program står der at den ikke godkender formatet.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 31-01-10 17:51

Prøv at up-loade et klip til din hjemmeside. Lav en side hvor det ligger, uden du offentliggøre den enkelte side. Altså kun dig selv, som kender sidens adresse. Så kan du teste hvordan det virker,når den ligger på hjemmesiden. Kald den evt. for test.html

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 31-01-10 17:59

Skriv lige hvad format du prøver at redigere.

Kommentar
Fra : sleepflowerpige

Dato : 31-01-10 18:03

Altså klippene bliver overført i mpg format og så ved jeg ikke lige hvad format det skal være for at redigere det?