/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Anvendelse af datakabel til t720
Fra : jansan1912
Vist : 596 gange
20 point
Dato : 27-04-03 14:55

Kan man ikke anvende et datakabel til at overføre baggrunde og ringetoner fra pc til telefon
Hilsen Jan

Accepteret svar
Fra : kummel

Modtaget 20 point
Dato : 27-04-03 17:19

jo det kan man godt men det er ikke helt nemt.... Du har brug for diverse programmer og ting til at "snyde" telefonen med...
Jeg har selv en t720 og har købt datakabel til men jeg synes simpelthen det er for besværligt det hele....Der opstår tit problemer og man skal virkelig sætte sig grundigt ind i sagerne for at få det til at virke.

Selv er jeg gået tilbage til at dl mine ting over wap. Hvis det er billede eller ringetoner du har liggende på din egen computer sin gerne vil have på din mobil kan jeg anbefale http://www.eaid.dk/mobil.php?action=upload
Du uploader dine ting til dem og de ligger det så på nettet så du kan wappe ind og tage tingene ned på din tlf.

Hvis du ikke allerede har investeret i et datakabel vil jeg anbefale dig at lade være, det er slet ikke prisen værd....

Håber det hjalp :)

Godkendelse af svar
Fra : jansan1912

Dato : 27-04-03 20:46

Tak for svaret kummel. Jeg har allerede købt mit kabel til kr 200. Jeg anvender til sync af outlook med stor glæde

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 27-04-03 21:01

det var så lidt
godt du har fundet noget at bruge det til...jeg bruger desværre ikke outlook :) og mit kabel ligger derfor bare og flyder :)

Kommentar
Fra : mijac1h

Dato : 07-07-03 21:52

Hvis du ikke selv bruger dit kabel, vil jeg gerne købe det af dig, meget billigt