/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Pris pr. m2 for badeværelsesgulv i vinyl
Fra : Hijklm
Vist : 5238 gange
50 point
Dato : 31-01-10 12:24

Jeg har googlet lidt omkring, men synes ikke jeg kan finde svar på mit spørgsmål, så jeg prøver her i stedet.

Hvad ligger prisniveauet ca. på pr. m2, hvis man vil have lagt vinylgulv i sit badeværelse incl. brusekabinen? Så vidt jeg kan se kræver det en fagmand at lægge det ordentligt nemlig.

Kan vinyl lægges ovenpå fliser? Og bliver resultatet godt?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 31-01-10 12:44

du spørger din fagmand

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-10 12:53

En GOD vinyl - 150-200 kroner m2

Arbejdsløn - spørg pålæggeren - men regn med 600-1000 pr. time... Og en dags arbejde..

Tidsforbrug - kan ingen fortælle dig uden at se det - det kommer jo helt an på "kringelkroge"..

Der er ikke noget i vejen med at lægge det på "fliser" hvis underlaget ellers er iorden....

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 31-01-10 13:25

Ved lægning på fliser, kan der være steder hvor man kan "se" fliserne igennem, da vinylen former sig efter underlaget.

Men gulvet kan jo rettes af med flydende spartelmasse så fugerne i fliserne skjules.

Men det ved fagmanden jo alt om.

Jeg har set det lagt på gulve hvor fugerne ikke var spartlet ud, jeg tror man på sigt bliver lidt "træt" af denne billige løsnming.

Vh Ben

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 31-01-10 13:25

hvis du skal lægge det ovenpå fliserne, kræver det en gang flydespartel først.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-10 14:07

Citat
hvis du skal lægge det ovenpå fliserne, kræver det en gang flydespartel først.

Det troede jeg var underforstået

Mente blot at det IKKE var nødvændigt at "brække" fliserne op