/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
W995 og youtube
Fra : CerwinVega
Vist : 798 gange
29 point
Dato : 27-01-10 00:41

Jeg kan ikke afspille clips fra youtube på min w995 selvom der er lavet et link til en youtube side i telefonen. Videon loader og afspiller, men der er bare sort skærm og ingen lyd.
Jeg har lige kørt en update og lortet virker ikke.

echt fett !

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 27-01-10 01:30

Med mit wifi net!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-01-10 02:07

Prøv at opdatere telefonen, du mangler en flash player:
http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/w995?lc=da&cc=dk

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 27-01-10 16:55

Jeg har opdateret sofware men den kan godt afspille clips når den er 3g internettet . men på wifi kan den ikke. jeg har hørt det er pga router. Min router skal understøtte noget der hedder rstp som er et "stream et eller andet" og jeg har kun sat wifi til mit asus bundkort med 2 antæner. Så bundkortet er "routeren" ved ikke om jeg har det der rstp. :S

nogle der ved noget om dette rstp stream plugin ?

Annuller spørgsmålet
Fra : CerwinVega

Dato : 10-02-10 17:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål