/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Opvaskemaskine
Fra : lenelle
Vist : 382 gange
18 point
Dato : 27-04-03 12:14

Jeg har lige købt en udstillingsmodel BOSCH bordopvaskemaskine.
Der er ingen brugsvejledning med.
Jeg har fundet rummet til sæbe, men hvor skal salt og afspænding tilføres?

Accepteret svar
Fra : pipzi

Modtaget 28 point
Dato : 27-04-03 12:20

Saltet plejer som regel at kommes i et hul der er i bunen, og afspænding plejer at være lige ved siden af sæben man kommer i, hvorfor skulle det ikke også være sådan på en bordvaksemaskine ??

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 12:22

http://www.hh-service.dk/bosch_prod/boschopvask.htm
prøv om det gør dig klogere...

Godkendelse af svar
Fra : lenelle

Dato : 27-04-03 12:36

Tak for svaret pipzi.Jeg fandt hullet til afspændingsmiddel.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 27-04-03 12:40

Jamen det var jo godt.
Men hvad med til Saltet, er der ikke en kapsel i bunden som kan skrues af ? Det plejer der at være.