/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Slankekur
Fra : Nordsted1
Vist : 773 gange
60 point
Dato : 21-01-10 15:38

Denne historie er tilegnet alle, der nogensinde har forsøgt at komme i gang med regelmæssig træning.... kunne forestille mig at visse dele af kvindens fortælling kunne vække genkendelse....

Kære Dagbog,

Til min fødselsdag i år købte min mand en uges personlig træning til mig på det lokale fitnesscenter. Selv om jeg egentlig stadig er i fin form, siden jeg blev kåret til skolens bedste gymnast i gymnasiet for 30+ år siden, bestemte jeg mig for, at det var en god idé at prøve

Jeg ringede og bookede tid med en personlig træner, der hedder Chris, som viste sig at være en 26-årig aerobic instruktør (og i sin fritid model for idræts- og sportstøj).

Mine venner synes det var super, at jeg var så entusiastisk med at komme i gang, og fitnesscenteret opfordrede mig til at føre dagbog for at synliggøre mine fremskridt.

________________________________

Mandag:

Startede dagen kl. 6:00. Svært at komme ud af sengen, men tænkte at det nok var det værd, når jeg vidste at Chris ventede på mig. Han er noget af en græsk gud – med blondt hår, skønne øjne og et fantastisk hvidt smil.

Woohoo!

Chris gav mig en rundtur og viste mig maskinerne... Jag nød at se på den fantastiske måde han instruerede sin aerobicstime efter min træning i dag – meget inspirerende.

Chris var meget opmuntrende, mens jeg lavede sits-ups, men min mave var allerede øm af at gå og holde den inde hele tiden, mens han var i nærheden.

Det bliver en fantastisk uge.

________________________________

Tirsdag:

Jag drak en hel kande kaffe, inden jeg tog mig sammen og kom afsted.

Chris fik mig til at ligge på ryggen og presse en tung vægtstang op i luften og bagefter satte han vægte på! Mine ben var lidt tunge på

løbebåndet, men jeg klarede de to kilometer. Hans store smil til belønning, var det hele værd.

Det er et helt nyt liv for mig

________________________________

Onsdag:

Den eneste måde jeg kan børste mine tænder på, er ved at lægge tandbørsten på kanten af håndvasken og bevæge min mund frem og tilbage over den. Jeg tror jeg har brækket noget i begge brystmuskler. Jeg kan godt køre bil, så længe jeg ikke prøver at styre eller standse.

Chris var helt utålelig i dag og insisterede på, at mine skrig forstyrrede de andre medlemmer i fitnesscentret.

Hans stemmer er LIDT for kæk så tidligt på morgenen og når han griner er det på en nasal måde, der er meget irriterende.

Det gjorde ondt i brystet, da jeg prøvede løbebåndet, så Chris satte mig på trappemaskinen.

Hvorfor helvede er der nogen der har opfundet en maskine, der simulerer en så gammeldags aktivitet? Chris sagde, at det skulle hjælpe mig med at komme i form og nyde livet – og så sagde han også noget andet åndsvagt...
_______________________________

Torsdag:

Røvhullet ventede på mig med sine vampyrlignende tænder, som var helt synlige, når hans læber trak sig tilbage i et hajsmil. Jeg

kunne ikke undgå at blive en halv time forsinket i morges – det tog så lang tid at binde mine snørebånd.

Han tog med mig hen for at træne med maskiner. Når han ikke så det, løb jeg ud og gemte mig på toilettet. Han sendte så en eller anden spinkel kælling ud for at lede efter mig.

Bagefter, som straf, satte han mig på romaskinen – som jeg sænkede...

_________________________________

Fredag:

Jag hader den djævel Chris mere end noget menneske nogensinde har hadet noget menneske i verdenshistorien.

Dumme, spinkle, anorektiske lille møginstruktør.

Hvis der var nogen del af min krop, som jeg kunne bevæge uden at føle uudholdelig smerte, ville jeg slå ham med den.

Chris ville have mig til at arbejde med mine triceps. Jag har ingen triceps!

Og hvis du ikke vil have buler i gulvet, så lad da for fanden være med at give mig en vægtstang eller noget, som vejer mere end en bolle!

Løbebåndet kastede mig af og jeg landede på en eller anden kost- og helse instruktør. Hvorfor kunne det ikke have været på nogen, der var mere blød ??

________________________________

Lørdag:

Satan indtalte en besked på min telefonsvarer og spurgte med sin selvhøjtidelige stemme, hvorfor jeg ikke kom i dag.

Bare lyden af hans stemme fik mig til at ville slå telefonsvareren i tusind stykker, men jeg havde ikke engang styrke nok til at løfte fjernbetjeningen, og måtte derfor se på vejrkanalen i 11 timer i træk.....

________________________________

Søndag:

Jag har bedt kirkens taxa om at hente mig til gudstjeneste idag, så jeg kan komme hen og takke gud for, at denne uge er overstået.

Jeg håber også min mand vil vælge en super cool gave til mig næste år – f.eks en rodbehandling eller en livmoderoperation.

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 21-01-10 19:41

Helt vidunderlig !

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 21-01-10 19:42

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-01-10 21:18

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-01-10 23:06

Stakkels pige!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-01-10 23:28

Ville lige overveje denne inden jeg gik i gang.
http://www.madlog.dk/bmi

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 21-01-10 23:28

Tog en udskrift og gav den til konen - ved endnu ikke hvordan hun reagerer.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-01-10 23:33

Piaskov, jeg har læst flere positive ting om den side (ehm.. man skal vist betale for at være med)

Men nu var den jo sat under kategorien - vittigheder -

Jeg undrer mig over at man flere steder kan få en gratis prøveTIME.. jeg ville da være færdig efter 20 min

Asbjørn2, pas du bare på, du ikke bliver sendt afsted

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-01-10 23:34

Citat
Tog en udskrift og gav den til konen - ved endnu ikke hvordan hun reagerer.

Hun blir' skid

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-01-10 23:40

Citat
jeg ville da være færdig efter 20 min

Hvad er problemet

Så har du bare 2 gange 20 min. tilbage til de næste dage.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-01-10 23:43

Jeg vil hellere gå ture i mit tempo.. (det er også gratis), glæder mig til det bliver forår og bøgen springer ud

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-01-10 23:48

Citat
Til min fødselsdag i år købte min mand en uges personlig træning til mig på det lokale fitnesscenter.

Citat
(det er også gratis),

Det er det første også...det var jo en gave ik'

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-01-10 23:50

Gift med fælleseje

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-01-10 23:51

Citat
Gift med fælleseje

Så glæd dig hvis manden vinder i lotto

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 22-01-10 00:25

Citat
Asbjørn2, pas du bare på, du ikke bliver sendt afsted

Hø-hø, går 2 gange om ugen. det vidste i ikk',hva?, men min hedder ikke Chris, men Helle, og hun er s'gu også skrap.
Citat
Hun blir' skid

Hæ-hæ, har også sendt den til hendes (konens) arbejdsplads - håber hun videresender den, for den er da meget sjov.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-10 00:28

Citat
Hø-hø, går 2 gange om ugen. det vidste i ikk',hva?,

Nææ hvor skulle vi vide det fra

Citat
håber hun videresender den, for den er da meget sjov.

Det er vist kun os to der syntes det

Jeg synes det er en ret så avanceret måde hun børster tænder på.. gør du også det

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 22-01-10 01:01

Citat
Jeg synes det er en ret så avanceret måde hun børster tænder på.. gør du også det

Absolut; en helt ny måde at klare det problem på, når man nu ikke kan tage dem ud og lade en maskne gøer det.
Vil prøve i morgen om det er vejen frem; skal nemlig ikke i fitness-centeret i morgen!!! Dejligt med en fridag

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 22-01-10 01:04

Gøer det = gøre det

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 06:10

Witzen var da "meget god" - Men du og din hund kan jo tage en tur på Fitness Centret, Nordsted1

zorto

Accepteret svar
Fra : zorto

Modtaget 60 point
Dato : 22-01-10 06:31

Man kan også komme i form derhjemme med at bruge barnet/barnet/oldebarnet som trænings-udstyr ...

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 06:32

Der skulle stå barnebarnet

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-10 08:20

Tak for svaret zorto.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-10 08:35

Efter Hawaii7, har været inde og male i dit spørgsmål, er det næsten ikke til at åbne siden,derfor skriver jeg her

Dine venner kan godt se hvilke grupper du er med i på FB

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 08:52

Tak Nordsted1

Ja, det med at vennerne kan se hvilke grupper man er med i ved jeg godt.

Og der må de også gerne, for det er ikke nogle grupper jeg "skammer mig over",
de 3 jeg er med i.

For jeg er jo på Facebook

Spørgsmålet gik på, om ham min "ven" (som er en bekendt, en bibliotekar, faktisk) kan se om jeg melder mig til / ikke melder mig til de nye grupper vedkommende har foreslået "var noget for mig", fordi vi har samme politiske holdning.

Jeg meldte mig til som hans "ven" fordi han opfordrede mig pr. e-mail
(Og har ikke fortrudt eller noget)
Havde set jeg var med i en politisk gruppe, hvor han åbenbart også var med i.

Ja, det var et langt indslag.
Men som du selv siger, så blev mit spørgsmål om dette emne overklistret af Hawaii7 med al hans kunst.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-10 09:44

Citat
Spørgsmålet gik på, om ham min "ven" (som er en bekendt, en bibliotekar, faktisk) kan se om jeg melder mig til / ikke melder mig til de nye grupper vedkommende har foreslået "var noget for mig", fordi vi har samme politiske holdning.

Det mener jeg bestemt han kan se under dine gruppe eller hva det nu hedder...

jeg får ikke selv mail til dette spørgsmål, når jeg først har afsluttet det, så jeg kikker bare ind i løbet af dagen for at se om der er nyt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-01-10 15:03

Hvor knækkede kæden???

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 23-01-10 06:59

Da Hawaii7 gik ind i mit spørgsmål angående FaceBook ...