/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
opdatering af driver
Fra : pulser
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 15-01-10 22:41

Hej jeg vil gerne spørge om der er nogen der kan hjælpe med flg. Min skærm har haft det med at blinke med sort, dvs. en gang imellem er der i et splitsekund sort skærm det kan stå på når jeg åbner for computeren og medens jeg laver hvad som helst på den. Jeg fandt ud af at jeg kunne gå ind i skærmindstillinger og fravælge accelratorer. Efter dette er gjort har der ikke været sort-skærm blink. Jeg læste at grunden til dette kunne være at driveren til videoadapteren er for gammel. Jeg ønsker naturligvis at få opdateret videoadapter driveren, men hvor og hvordan gør man det? Er det noget man skal betale for?
Jeg bruger windows xp.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-01-10 22:59

Vi skal lige vide hvad den heller din videoadapter før vi kan hjælpe.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-01-10 23:11

Hej granner01 (Helle?)
Citat
Vi skal lige vide hvad den heller din videoadapter
Hvorfor skal jeg nu blandes ind i det her ?

Kommentar
Fra : pulser

Dato : 15-01-10 23:24

Jeg tror jeg har misforstået noget(ikke udsædvanligt). Jeg havde en ide om at videoadapteren var noget som var indbygget i computeren, for at kunne se div. videoer på nettet. Da dette ikke er tildældet har jeg ikke en adapter. Jeg laver spørgsmålet om til hvad kan have forårsaget den sorte skærm-blinken da den åbenbart er forsvundet ved at afindstallere accelratoren i skærmindstillinger?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-01-10 23:34

Det er dit grafik kort som skal have en bedre driver, hvad hedder grafik kortet?

Kommentar
Fra : pulser

Dato : 15-01-10 23:52

OPDATERING AF DRIVER.
Jeg kunne gå ind i skærmindstillinger og finde et sted hvor jeg kunne opdatere driveren til flg. grafikkort NAVIDIA GeForce 4mx440-SE og det er gjort men selv efter det var gjort var der stadig sort-skærm blink, så det må altså være noget andet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-01-10 00:01

Hvis du har nyeste stabile driver og ikke en beta driver, så kan du desværre ikke gøre mere det kan være en fejl i skærmen

Kommentar
Fra : pulser

Dato : 16-01-10 00:22

OPDATERING AF DRIVER.
Jeg kommer til at tænke på om det kunne være en ramklods der sidder løs eller lign? Nå men det må jeg se efter.

Kommentar
Fra : pulser

Dato : 01-02-10 12:24

Er der nogen der ved hvor man kan opdatere samtlige hardware drivere(GRATIS). Hvis ikke gratis så i det mindste en side på dansk så man ikke er nødt til at bruge master card eller visa for at betale.
på forhånd tusind tak!