/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Styrketræning med hurtigt stofskifte
Fra : Sinding91
Vist : 811 gange
20 point
Dato : 12-01-10 00:06

Jeg har styrketræning i nogle år nu og har selvfølgelig opnået resultater med dette - dog har det stået stille længe med vægten, dog ikke styrken.. nu har jeg en tynd bygning, selv om jeg spiser som et svin.

Er der nogle kostråd, hvordan man skal spise eller træne når man er tynd og har svært ved at gaine?

Kommentar
Fra : zith

Dato : 12-01-10 11:10

Det problem har jeg også haft vejede alt for lidt og ville gerne tage lidt på vejede ca 57-60 kg og var 182 høj ... så hver gang jeg har været ude og træne drak jeg noget kakao altså en cocio eller lign. og ja det hjalp nu er jeg 185 høj og vejer ca 86kg nu skal jeg bare tage mig sammen til at træne :P

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 13-01-10 00:40

Da jeg kom hjem fra sygehus, kraftig undervægtig og tynd som en blomsterpind, begyndte jeg at spise yoghurt med piskefløde til morgenmad. Der ud over mellem 2 og 3 proteindrik om dagen (fra apoteket)
Det sparker røv, kan jeg fortælle.
ALDI kører med en yoghurt i 1 kg. spande, godt cremet og med en fedtprocent på over 5 til ca. 15 kroner - den virker også.
Skal snart i gang med en "afvænningskur", da vægten pludselig er overskredet i forhold til før sygdommen.

Kommentar
Fra : danoan12

Dato : 19-01-10 10:06

jeg har samme problem, jeg er 183 høj og vejede for 1 uge siden 57 kilo.
Nu 1 uge senere vejer jeg 60,4 kilo.

Jeg er begyndt at drikke sådan noget kalder weight gainer, som er en blanding af kulhydrater og protein, med et energi inhold på 396 kcal/100g, så sådan 200 gram ekstra om dagen, ud over min almindelige kost, er det lykkedes mig at tage 3,4 kilo på den første uge.

Den billigste weight gainer jeg kan finde, er den her:
http://shop.getbig.dk/index.php?main_page=product_info&cPath=42&products_id=380

Hvis du skulle få lyst til at prøve at købe den, så husk lige at køb en shaiker med også :)