/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
afspille
Fra : jarrovii
Vist : 330 gange
100 point
Dato : 07-01-10 01:01

Måske ikke den rigtige gruppe at stille dette spørgsmål i, men det drejer sig om mit thomson 23" tv med indbygget dvd, der pludseligt ikke længere kan afspille cd'er. Den kan stadig afspille dvd men ingen former for cd og mp3

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 07-01-10 01:44

Måske spilleren trænger til en gang rensning. Du kan købe en rense CD forskellige steder til mellem 100 og 150 kr (så vidt jeg husker). Prøv det, inden du prøver andre drastiske ting og sager .

Hilsen Mm

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 07-01-10 08:40

Tjaaaaaaaaaaaa det tyder på en rep. på et værksted. Det kan både være hardware eller software fejl.

hawaii7

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 08-01-10 15:30

Citat
Måske spilleren trænger til en gang rensning.
Prøv lige dette inden et besøg på et værksted .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-01-10 21:34

Hva så jarrovii, har du fået gang i afspilning af CD-er?

Mvh Chris

Kommentar
Fra : jarrovii

Dato : 18-01-10 01:03

Til Chris
Nej Jeg har forsøgt at fodre den med en rense cd/dvd, men det vil den selvfølgelig heller ikke

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-01-10 01:09

God meget sen aften.

Ja, undskyld at jeg blander mig i de andres svar . Men er det kun kopi-cd-er, den ikke kan afspille, og måske den kan klare original-cd-er?

Chris

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 25-01-10 16:23

Citat
Nej Jeg har forsøgt at fodre den med en rense cd/dvd, men det vil den selvfølgelig heller ikke
Jamen, så er der kun et værkstedsbesøg, der kan hjælpe, eller du må købe et nyt TV .

Hilsen Mm