/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Rantheboy kom ind
Fra : smuller54
Vist : 588 gange
25 point
Dato : 06-01-10 23:03

Citat
det er jo bare ikke så godt med nye ideer hvis jeg også kommer til få dårlige point....

Kære Rantheboy
Ja, jeg kunne ligesom ikke skrive mere i dit tip.
Når jeg skriver til dig, at du bare skal klø på igen, så er det selvfølgelig bare fordi, jeg seriøst gerne vil have flere tip, og måske finder du noget, som jeg ikke kendte i forvejen- eller som du måske har en god erfaring med osv.

Og det med point, jamen hvad skal vi bruge dem til ?? Det er da meget rart at få et skulderklap, men vi kan jo ikke bruge dem til at spørge for.
Glæder mig til at høre fra dig i fremtiden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 23:37

Det blev jo heldigvis ikke minus point for tippet, der er det vist spørge pointene som der tages af

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-01-10 23:42

Citat
det vist spørge pointene som der tages af

ja, mine spørgepoint- men pyt med det, det har jeg lært -har ellers bommet på den nogle gange, idet jeg ikke helt tænker på om det er det ene eller det andet
men jeg var måske lidt hård i min pointbedømmelse

så bare derfor

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-01-10 23:48

nåh---- o.v.n -du mener at hvis man giver et tip og får minus point, så tages det af spørgepoint- ?
jeg er for hurtig på tasterne

se det har jeg slet ikke observeret eller læst mig til, måske jeg lige skulle studere Kandu.dk igen igen igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 23:50

minus ved tip, går fra spørgepoint

Citat
måske jeg lige skulle studere Kandu.dk igen igen igen

Hø, du kan da også oprette et spørgsmål, hvis du er i tvivl

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-01-10 23:56

det er jo helt rigtigt, at hvis man får minus point, i et tip, så tages de fra de "ledige point", som er spørgepoint

jamen dog, jeg har åbenbart "hovedet under armen"

hvor er der dog meget at holde styr på her

"Sys" ellers jeg havde styr på det meste, men Nordsted1 og flere har jo reddet mig fra mine bommerter

ja ja, jeg kunne spørge - men nu lavede jeg lige mit opslag Nordsted1

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-01-10 00:07

jamen så starter vi lige forfra

og alle glemmer lige Smuller54, forskellige indlæg undervejs og spørgsmålet lyder altså :

Kære Rantheboy
Ja, jeg kunne ligesom ikke skrive mere i dit tip.
Når jeg skriver til dig, at du bare skal klø på igen, så er det selvfølgelig bare fordi, jeg seriøst gerne vil have flere tip, og måske finder du noget, som jeg ikke kendte i forvejen- eller som du måske har en god erfaring med osv.

Og det med point, jamen hvad skal vi bruge dem til ?? Det er da meget rart at få et skulderklap, men vi kan jo ikke bruge dem til at spørge for.
Glæder mig til at høre fra dig i fremtiden

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 07-01-10 07:40

hvor er det dejligt, at smuller kom ind med dette indlæg. godt, at der er nogle, som gider at passe på os.
det glæder mig.

Accepteret svar
Fra : Rantheboy

Modtaget 25 point
Dato : 07-01-10 15:05

heh dejligt at høre

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 07-01-10 17:51

Tak for svaret Rantheboy.