/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Dårlige farver på skærmbilled
Fra : F.Kyllesbech
Vist : 286 gange
30 point
Dato : 26-04-03 09:22

Jeg har installeret i Win 98 efter formatering af en Harddisk. Selve startbillede Win 98 står flot med Blå baggrund.
men andre skærmbilleder særlig på internet har utrolige dårlige i farver.
Går jeg ind i kontrolpanel og under skærm er det mig ikke muligt at flytte skærmopløsningen til anden Pixel da skyderen står fast.

Er det skærmkortet ? skærm? eller hvad er der galt ?

FK

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 26-04-03 11:41

Det er driveren til dit grafikkort, det er galt med. Prøv at se under Kontrolpanel/Skærm/Indstillinger/Avanceret/Kort om det rigtige grafikkort er angivet. Se også efter under skærm om den rigtige skærm er angivet.
Hvis ikke, så prøv at find det på www.driverguide.com eller måske først hos Microsoft.
Med venlig hilsen