/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CALL OF DUTY : MODERN WARFARE 2 (PC)
Fra : SnifFlap
Vist : 395 gange
50 point
Dato : 05-01-10 18:23

Jeg har lige købt. Modern warfare 2 til pc . Men da jeg indsatte disc 1 skete der ingenting , og heller ikk selvom jeg tog cd'en ud og prøvede at skubbe den i igen , og idag var jeg så over og få det byttet men der sker stadig ikke noget når jeg indsætter disc 1 i cd/dvd drevet . og det mest mærkelige er at den godt kan tage imod disc 2 .
Please hjælp mig :(

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 05-01-10 18:34

Har du prøvet og kigge inde på "Denne Computer" og se om du kan åbne den der?

Kommentar
Fra : SnifFlap

Dato : 05-01-10 18:49

hva mener du? den gider ik åbne cd 1 kun cd 2

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 05-01-10 18:57

Du har dvd drev i og ikke kun cd

Kommentar
Fra : SnifFlap

Dato : 05-01-10 19:03

ja har dvd drev. men altså den gider jo godt tage imod cd 2

Kommentar
Fra : sejko1234

Dato : 19-01-10 21:58

Der har været noget snak på internet om at nogle af de Modern Warfare 2 spil der er blevet udsendt til pc, har enten haft disk 1 eller disk 2, som en xbox 360 disk, det kan være der problemmet ligger, ellers kan du eventuelt prøve at tage en image kopi af cden, og se om den kan kopier den korrekt

Hilsen Sejko