/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Race Caterhim.
Fra : marh12
Vist : 247 gange
50 point
Dato : 05-01-10 12:50

hej. jeg har lige købt et spil på steam som heder Race Caterhim, men jeg har et problem med at få det åbnet. når jeg klikker på ikonet og forventer at mit spil skal starte, så dukker der et lille vindue op, hvor der står: Launch 'Race- The WTCC Game ' when you want to play RACE or any of its expansions. og neden under det står der ok. hvis jeg så trykker der går vinduet ned. sys det er meget underligt, altså jeg har ikke den største erfaring med spil og computer osv. men gav 40 kr. for det, ikke fordi det er det helt store ved ikke om det har noget at gøre med at min computer ikke understøtter det, eller det er noget med mit grafik kort. hvis nogen ved hvad jeg skal gøre så smid lige en komentar tusind tak(:

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 19-01-10 12:58

Er det her det handler om:http://store.steampowered.com/app/4290/

så har du kun købt en ekspansion til spillet...

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 21-01-10 15:14

hej havde ikke lige haft tid til at svare, men ja jeg fandt udaf det for et stykke tid siden, daim that sucks /: