/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
"Fejl" i Iphone
Fra : klanger
Vist : 447 gange
100 point
Dato : 03-01-10 12:46

Hej og godt nytår til Jer alle.

Jeg har for lidt tid siden anskaffet med "ikonet" IPhone, selvfølgelig 23 GB 3S

Nå, alligevel er der opstået en "fejl" jeg ikke lige kan løse, og mener snart at have prøvet alt...

"Sammenklemning" (hedder det det?) af billedet/teksten af skærmen o.s.v.

Men der er stadig zoomet lidt for meget ind, så jeg ikke som vanligt kan se hele skærmens indhold på en gang...! Og jeg fornemmer en vis træghed i forsøget på, at indstille skærmen med fingerne...!!!

Håber mit sprørgsmål kan forståes, og en der ved hvor man evt. kan instille IPhonen til "default"...

Jeg mener, at have været under beskeder, da dette skete for mig, at symboler, tekst o.lign blev "kæmpestort"....og IKKE kunne rettes tilbage igen????

Og det KAN jo ikke være en "fejl 40" vel...

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 03-01-10 19:04

Indstillinger -> Generelt -> Nulstil

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 04-01-10 14:10

Tak for svaret Kortoververden.

Og hvad bliver man først blind på.....nå men det var faktisk svært at se knappen nulstil pga den store zoom.

Men det er lykkedes og alt virker perfekt igen efter lidt justeringer...