/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Dallas quest pc-spil
Fra : mangorossa
Vist : 762 gange
300 point
Dato : 02-01-10 23:53

Jeg har prøvet at finde det spil, altså Dallas Quest, men det vil ikke rigtig lykkedes.
Mon nogen kan hjælpe?

Det er et gammelt 80ér spil, som jeg husker jeg brugte rigtig meget tid på...alt for meget tid

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-10 00:01
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 00:02

i det første link står der man kan downloade det, men jeg kan nu ikke lige få øje på at man kan downloade spillet, men måske kan du???

http://www.google.dk/search?q=old+pc+games%2Bdallas+quest&hl=da&tbs=clir:1,clirtl:en,clirt:en+old+pc+games+%2B+dallas+quest&ei=bc8_S8i_BsLb-QaI-9CuCg&sa=X&oi=clir_tip&ct=search_link&resnum=11&ved=0CEAQ_wEwCg

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-01-10 00:07

nope, kan hverken downloade eller spille..hmm underligt!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-10 00:10

Spillet er til Commandore64 og derfor kan du ikke downloade det. Du kan kun spille det på nettet, på en maskine der kan køre sådan et gammelt spil.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-01-10 00:14

Og hvilken maskine er det så?? Kan en alm. computer som er et par år gammel ikke spille det?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 00:17

Jeg var helt bidt af et tetrisspil, men da jeg fik en hurtigere maskine kunne jeg ikke bruge spillet mere---- i lang tid---- for så fik jeg et lille program,som gjorde at jeg kunne spille det igen, men ikke om jeg kan huske hvad det program hed... jeg prøver at lede, men jeg tror ikke jeg kan finde det igen

Giv ikke op, det må kunne findes/løses

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-01-10 00:18

Nordsted, du er en skat

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-10 00:21

Mangorossa, jeg mente ikke at du skulle have en gamme maskine, jegmente at spillet lå på en maskine der kunne køre de spil og derfor kunne du spille det på nettet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-10 00:22

Jeg har lige starter på spillet, der skal downloades en fil inden det kører.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-01-10 00:24

nåeh..jamen kan du ikke give et link og en udførlig beskrivelse Please..er der noget jeg ikke kan hitte rundt i, så er det de der beskrivelser på engelsk om , hvad jeg skal gør...(læs: er for doven til at sætte mig ind i) Lortet skal bare virke

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-10 00:26

Du skaL skal bruge den genvej jeg gav dig og den er på dansk.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-10 00:27

Sorry du skal trykke på play now.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-10 00:28

På den lange vandrette bjælke foroven ca. midt i billedet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-10 00:30

Hvis du har en PlayStation 2 så kan spillet fås til den.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 03-01-10 00:32

Det kører fint her i Vista

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-01-10 00:33

granner, jeg er ked af det,men du har ikke givet mig nogen genvej?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-01-10 00:33

Jeg har XP

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-10 00:37

Jeg kører også XP og jeg var den første der svarede på dit spørgsmål med en genvej til spillet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 00:41

Jamen så stopper jeg eftersøgningen af programmet til gamle spil.. go spillelyst mango

Men jeg er bange for at du går hen og bliver skuffet, de spil vi var bidt af for år tilbage, er slet ikke
så sjove når vi genser dem.. men jeg kan da ønske for dig, at du stadig er glad for spillet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-10 00:43

Jeg kender det Nordsted, jeg spillede 3 spil som jeg var helt vild med, det ene hed Wizard og War, og det kan jeg slet ikke genkende i dag, det andet var Boulderdash. Det laves i dag men er så indviklet at det ikke siger mig noget.

Og det tredie er sim city, det er så omfattende nu at det ikke kan spilles på en enkelt aften, så det er for meget.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-01-10 00:49

ups granner, sorry, havde sgu set det som Nordsted, der havde linket til det..prøver igen.
Ja du har sikkert ret Nordsted, men vil aligevel lige prøve

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-01-10 00:55

Det er altså Mario der kommer og ikke Dallas Quest

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-10 01:07

Prøv at kig på denne side http://www.ultimatedallas.com/fun/quest.htm

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-10 01:08

Jeg skal , kommer på i morgen.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-01-10 01:16

sov godt..det virker sgi heller ikke..men det må lykkedes på en eller anden måde..

Accepteret svar
Fra : spam-free

Modtaget 300 point
Dato : 03-01-10 05:57

Download her, kræver tilmelding
http://www.classic-pc-games.com/cgi-bin/user_auth.php?gid=7651
Emulator, der kan gengive spil på nye computere
http://www.classic-pc-games.com/pc/index.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 08:25

Yes det var emulator jeg skulle lede efter, synes nok det var noget i den retning,

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 03-01-10 16:13

Tak for svaret spam-free.

Jeg kan bare ikke finde lige præcis DET spil, altså Dallas Quest...æv!

Hvis nogen af jer andre har fundet det, så please send et lille link tak

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-01-10 17:00

Vender lige tilbage???
Så svært kan det vel heller ikke være at finde et gammel spil.

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=old+dos+games&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=&aq=null&oq=

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-01-10 17:01
Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-01-10 17:03

mange tak spam-free..ja jeg er ikke supergod til det der altså dejligt der findes nogen som dig, der gider hjælpe så he he