/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder dette nummer
Fra : Nordsted1
Vist : 824 gange
300 point
Dato : 02-01-10 23:17

Som overskriften siger: Hvad hedder dette nummer

Det har lige været vist i TV vist nok på Charlie

Jeg har også hørt det spillet på Torvet i Maribo for to år siden, hvor der blev spillet tatoo hele dagen, en helt fantastisk oplevelse

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-10 23:19
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-01-10 23:58

Uf da, nu kan jeg ikke sove, jeg kender den melodi men kan ikke huske hvad den hedder. Og er helt overbevist om at jeg vil drømme om den og have svaret i morgen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 00:06

Jamen Granner01... det vil jeg da glæde mig til at hører i morgen

Jeg fik optaget hele melodien i Maribo, men kunne nu godt tænke mig at hører/få hele melodien uden baggrundssnak

Man får ståpels af den ik??

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-01-10 00:21

http://www.rapidsharedownload.net/dl/Edinburgh+Military+Tattoo+2009.html

jeg har ikke prøvet så du må selv prøve om det giver noget

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-10 00:24

hedder den ikke noget med: jeg trækker en kat i halen
undskyld jeg trækker mig igen frivillig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 00:27

Go' nat o.v.n... det er nu du skal til at øve dig i at komme tidligt i seng -- og stå tidligt op nat nat

Smuller54... sådan et tattoo tager jo flere timer, så jeg ved jo ikke liiige hvilket link jeg skal trykke på.. jeg tror heller ikke jeg tør, der bliver luret af antipiraterne på den side.. ehm..måske jeg ser syner, men jeg tør ik

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-01-10 00:31

Citat
jeg tror heller ikke jeg tør, der bliver luret af antipiraterne på den side.. ehm..måske jeg ser syner, men jeg tør ik

ok- jeg havde ikke lige tålmodighed til at prøve det igennem. Men tænkte bare det måske kunne være en vej. Men jeg forstår dig- vi skal passe på havd vi har gang i

nat nat
Smuller54

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 00:37

nat nat smuller54... håber granner vågner i morgen og kan huske den

Jeg syntes altså den er smuk, når man hører hele "udgaven"

Thi stille o.v.n jeg kan godt hører dig

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-01-10 00:40

Citat
Thi stille o.v.n jeg kan godt hører dig

elsker den humor

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-10 00:47

Nat nat med jer tøzer og drøm om tatoo sækkepiber i nat

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 00:52

Jeg vil puttes... sådan dynen dejligt omkring fødderne og sååårn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-10 01:05

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-10 01:12

Øøøøj, jeg æææælsker sækpiver! Og hvorfor sender de ikke på en kanal, vi alle kan se??? Jeg har savnet dette tattoo og Last Prom i mange år

Når man peger på firkanten med billedet af videoen, står der "Can you feel the love" - something like that.

Er det mon titlen på nummeret? Just a thought.

Nu vil jeg græde mig i søvn, og snorke som sækkepiber hele natten

Accepteret svar
Fra : spam-free

Modtaget 300 point
Dato : 03-01-10 04:32

Citat
smuller54
http://www.rapidsharedownload.net/dl/Edinburgh+Military+Tattoo+2009.html
jeg har ikke prøvet så du må selv prøve om det giver noget

Det er en betalings side, som INTET er værd, det eneste man får for pengene er en søgemaskine
der bare samler links fra noget der offentligt tilgængelig.

Gå ind på nedenstående link, der finder samtlige numre
Har det som en AVI-film hvis det var noget.
http://www.gratisimage.dk/image-64AA_4B400F2C.jpg
Kvaliteten er bedre end på billede.
PM og du henter det direkte fra min PC
http://www.bbc.co.uk/scotland/edinburghfestivals/2009/features/tattoo/

Citat
Smuller54... sådan et tattoo tager jo flere timer, så jeg ved jo ikke liiige
hvilket link jeg skal trykke på.. jeg tror heller ikke jeg tør, der
bliver luret af antipiraterne på den side.. ehm..måske jeg ser syner, men jeg tør ik

Nu må http://www.antipiratgruppen.dk/ ALTSÅ ikke aflytte??? din neforbindelse, medmindre de har en Dommerkendelse, og det TVIVLER jeg på de kan få.
så du kan roligt hente fra direkte links.
Det er noget andet med P2P programmer, som er ren fildeling (LOVLIG DELING)
men visse, næsten alle bruger det til musik og film.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-01-10 04:32

Er der andre der vil have det, så PM.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 08:35

Spam-free... jeg har været inde og se på din side fra bbc, men jeg kan ikke aflytte numrene..

Siden viser også tattoo fra 2009, det nummer jeg ønsker, er fra deres tattoo 2006 (men det kan da godt være det er med hvert år?)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 08:36

Camillasmoster, det titel du henviser til, fører mig til et nummer fra Løvernes Konge

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-01-10 08:56

Citat
Spam-free... jeg har været inde og se på din side fra bbc, men jeg kan ikke aflytte numrene..
Siden viser også tattoo fra 2009, det nummer jeg ønsker, er fra deres tattoo 2006 (men det kan da godt være det er med hvert år?)

Siden er kun for Englændere, men så vidt jeg ved, er det næsten de samme numre hvert år (tradition).
Og som du skriver, er det ikke alt der kan være med i en 1 times TV udsendelse.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-01-10 08:56

NB: indlægget fra tuben, kunne godt minde om en privat optagelse.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 09:00

Spam-free.. nummeret fra youtube er meget dårligt, så det må være en privat optagelse.. nummeret er også meget længere i den rigtige udgave

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-01-10 09:22

Som skrevet må du gerne få den avi film jeg har.

2006 finder du her
http://www.edintattoo.co.uk/programme/edinburgh-military-tattoo-2006

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-01-10 09:59

- nummeret står her:

EMT 2006 - Music includes: Fanfare for the Scottish Soldier (The Gathering) * Scots Wha Hae * Forward as One * The Piper's Waltz * The Devil's Staircase * Rakish Paddy * Paddy's Epic Journey * Jameson's Reel * The Piper's March * The Mist Covered Mountains of Home * Lucy Cassidy * Rocking The Baby * Wi' A Hundred Pipers * The Old Rustic Bridge * Wi Polo * Nakusinzanga * Yesu Ni Wangu * Bravest of the Brave * Zorba the Greek * Yo Nepali * The Lover's Stone * Nelson Mandela's Welcome to the City of Glasgow * MacLean of Aird * Sarie Marais * William Tell * Colonel Bogey * Cornets For Scotland * James Bond * Soul Bossa Nova * Pokarekare Ana * Swan Lake * Shetland Fiddler * Swan Lake * Haka * Musket Fife and Drum * Hine e Hine * Amazonia * March of the Red Hackles * Radetzky March * Thanks for Life * Viva Chile * She Who Consents * The Rose and the Carnation * Farewell to the 7th of Line * Queen of the Tamarugal * Easter Island Ritual * Mapuche Ritual * Get Back * The Woolen Hat * Chilean Patriotic Overture * We're No Awa' Tae Bide Awa' * State Ceremonial * Fingals Cave * Grandioso * Sing, Sing, Sing * Road to the Isles * The Scottish Soldier Tribute (medley) * Scottish Soldier * Can You Feel the Love? * Highland Cathedral * Scots Wha Hae * National Anthem * Auld Lang Syne * Evening Hymn (The Day Thou Gavest Lord Has Ended) * Last Post * Lone Piper (Highland Cradle Song) * Scotland The Brave * We're No Awa' Tae Bide Awa' * The Black Bear.

- et eller andet sted...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-01-10 10:03

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 10:58

Stouenberg jeg æælsker dig... hvorfor havde jeg ikke lige tjekket dit svar inden jeg selv fordybende mig i spam-free's link

Jeg har også selv lige fundet den i en anden udgave

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 10:59

Tak for svaret spam-free.Du var til meget stor hjælp,jeg fandt den via dit link, mange mange tak

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-01-10 21:39

Pingoer skulle jo IKKE gå til mig__men
Dato : 03-01-10 10:03
eller før, da det HELT sikkert var den du efterlyste.

Men WHOT_ tunatic_ og andet kan fejle
Ingen Tekst_ at genkende.
MEN?
Håber det var tålmodigheden værd...

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 04-01-10 05:41

NUMMERET ligger CA: kl 19 minutter inde_ på båndet, skulle jeg hilse fra Mss

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 04-01-10 05:43

Og billederne/ filmen er ens, DOG ER DEN ENE privat