/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Samkørsel fra Aalborg i aften den 020110
Fra : krasmus
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 02-01-10 10:24

Hej og godt nytår
Jeg har to piger på 21 og 23 år, som søger transport mulighed til Herning. De kommer til Aalborg Lufthavn kl. 22,15 og ønsker transport mulighed til eller mod herning evt. til Viborg.
Er der nogen, som kan hjælpe. Vi betaler selvfølgelig, hvad vi nu finder ud af.
Hilsen
krasmus

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 02-01-10 12:01

Der findes flere muligheder for at finde nogle at køre med.
http://www.gomore.dk,
http://www.pendlernet.dk/cgi-bin/all.vi?VI=ret.vi&ID=ny
Havde jeg nu boet i nærheden skulle jeg nok hente dine 2 piger, men jeg bor for langt væk.

hawaii7

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 02-01-10 12:10

Prøv siden der hedder:

www.turen.dk

har slev haft nogle oppe og køre via den side, så ....

god tur

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-01-10 17:43

At lade en gut som Hawaii køre med nogen som helst, kræver en anelse is i maven. Den personage ville jeg tage mig særdeles i agt for. Han må ikke køre nogen af mine så meget som til bageren.