/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
GODT NYTÅR
Fra : spam-free
Vist : 497 gange
123 point
Dato : 31-12-09 18:20

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 18:22

Godt nytår Disken

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 31-12-09 18:30

MENER DU IKKE DASKEN/ klumme_aner ikke hvad der henvises TIL

Men tak_________FOR ALT DET GAMLE LORT.

Og pas på FJÆSET_ dyrt at få genoprettet.

Et par fingre, kan man altid undvære = TANGENTER

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-12-09 18:31

Er det Berit øh gamle gode disken.
Godt nytår til dig.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 31-12-09 18:35

KLUMME klamme_ klam_ klamme? med KLUMMER på
kært NAVN!!!!!!! ord har mange KENDERE

Men samme IGEN__TRODS ALT

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-12-09 18:36

Jam_så god+t nytteår T/il dig og miss_en
Får du Disket op _ meeeed nået godtt------------

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 31-12-09 18:39

NB for jer der HAR DYR inde________ENDNU

Giv dem MASSER AF LYS OG GERNE LIFT/ MEGET STØJ FRA TV/ STEREO
LYSET FORHINDRER DEN HELT STORE PANIK__lyden,??????
Den får andre til at tænke???______PÅ HVAD, ANER DET SGU IKKE.

MEN DET VIRKER HERHJEMME______indtil videre.

Smutter, har lige fået TV boks, så skal lige indhebte 2 måneders TV (LOL)

Men der er sket meget på den tid.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 31-12-09 18:42

Citat
Jam_så god+t nytteår T/il dig og miss_en

Ikke andet end ka____n er for DUM til at rende udendørs i disse dage.
Hellere ligge bag FYRET og slikke VARME__PÅ MIN REGNING.

Den får sgu et varme_tæppe næste ÅR/ 2010

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 31-12-09 18:44

PT: 10* frost udenbord´s

25*
indendørs

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 31-12-09 18:47

Men tak for i ÅR, tvivler stærkt på jeg OVERKOMMER at se herind mere.

Alderen? trækker SHIT UD..

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 19:58

her er killingen katteme ligeglad

men hunni, skal lige ud og markere af og til. Sådan bare lige gi´hals og skræmme folk væk.

Når han så lige har været ude og markere, overfor de der knald og faldera, kommer han ind og lægger sig igen.

Men dejligt at den ny killing ikke er helt skræmt. Men godt med lidt lyde indefra enten musik eller fjernsyn.

Så det er jo godt både kællingen og killingen er rolige

godt nytår

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-12-09 21:19

Godt nytår Spam-Full - hils katten...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 21:54

Her er hunden fuldstændig ligeglad med fyrværkeriet, sådan har det ikke altid været, tværtimod, men efter han blev kastereret har han ikke været bange for fyrværkeri.... underlig indretning, er der nogen der lige kan give en forklaring på det????

Kaninerne er til gengæld bange, de er gået i flyverskjul, stakkels dyr

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 22:05

Citat
men efter han blev kastereret har han ikke været bange for fyrværkeri.... underlig indretning, er der nogen der lige kan give en forklaring på det????

sådan er det bare, når han ikke føler han skal skyde kanonen og slet i hvilken retning

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 22:06

slet ikke i hvilken retning- skulle der stå

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 22:18

Smuller54... har du lidt svært ved det fynske sprog

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 22:20

Citat
Smuller54... har du lidt svært ved det fynske sprog

prøver at integrere mig alt hvad jeg kan -

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 22:25

Nåå jeg troede du var indfødt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 22:30

Citat
Nåå jeg troede du var indfødt

næsten- ½ indfødt- på moders side

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 22:33

og den anden halvdel er bådflygtning?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 22:39

Citat
og den anden halvdel er bådflygtning?

ja, indløbet i københavns havn

og iøvrigt lige en stauts fra min vej-- ingen finanskrise her på Fyn- der er blevet fyret af i de sidste mange timer, så det er så som så , med at Fyns befolkning er de fattigste og dem der får mindst ud af den nye skattelovgivning.

Ups- tilbage til kattetråden:

Felix har det stadig ok og hunden er ved at acceptere de rige "fynboer".

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 22:45

Jeg syntes nu også der bliver fyret meget heftigt af her i nabolaget, men jeg tror det lyder af meget pga frostvejret??

Og hunden ligger bare og snoksover, det er bare så dejligt, førhen sad jeg med en rystende hund, og en enkelt gang gav jeg ham noget naturmedicin (udleveret af dyrlægen) det var et sandt mareridt, han dinglede rundt og ville ikke overgive sig, selv om han var plørefuld og søvnig

Ærgeligt at det ikke havde samme virkning på kaninen, han er stadig lige bange dvs.. han kommer da frem engang imellem, han vil jo nødig gå glip af en godbid (det vil hans kæreste nu heller ikke)

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 22:50

Citat
Ærgeligt at det ikke havde samme virkning på kaninen, han er stadig lige bange dvs.. han kommer da frem engang imellem, han vil jo nødig gå glip af en godbid (det vil hans kæreste nu heller ikke)

er de udenfor eller på en lukket terasse ?

Jeg har sådan en spray, som virker beroligende på dyr. Man sprayer i rummet. Men jeg har nu ikke haft brug for den endnu. Men hvis det ikke virker med andet medicin ville den nok heller ikke virke.
synd for kaninerne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 22:55

De er udenfor på en lukket terrasse og med indbygget eget drivhus... det var den korte version

Har du ikke en madopskrift du kan supplerer med her

http://www.kandu.dk/spg143456.aspx

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 23:03

Citat
Har du ikke en madopskrift du kan supplerer med her

http://www.kandu.dk/spg143456.aspx

ja ja så kreativ er jeg sgu´heller ikk´

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 23:09

Det kan da også være vi skulle hoppe ud af tråden igen, alle dem der abb på kattegorien får da et føl

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 01-01-10 03:27

Højris

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 01-01-10 09:33

God Morgen !

Jeg lover at være flink fra I år af 2010 !

God2010 år !

witzen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-01-10 11:25

Jeg vil understøtte mine gulvbrædder eller spise noget mindre i år.
- så har jeg husket det.