/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Kunstige vipper
Fra : scarlets
Vist : 1807 gange
135 point
Dato : 31-12-09 15:55

Hjælp, i går fik jeg de flotteste Bambi vipper på en klinik, men...

-mine øje er røde
-de gør ondt
-jeg bliver rent fysisk træt af smerte og irritation

så alt i alt kan man ikke sige, jeg er nytårsklar.

Jeg har forsøgt med

Kloamfenikol salve

Antistina privin dråber

Kamille-salt the

SOS

Du får de points, jeg har !

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-12-09 15:58

Du er overfølsom for den lim der skal bruges.
Få fat i en læge ...der er ikke andet for.
Desværre.
Godt nytår trods alt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 15:59

Du skal skylle øjen og øjenomgivelserne med masser af vand....

Det er en allergisk reaktion, har du ikke en allergipille, eller kender en der har, ellers så skal du skynde dig afsted og få købt nogle inden der bliver lukket overalt

Det er håndkøbsmedicin

Håber du trods alt får en god aften

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 15:59

Ups ser lige du har forsøgt med allergiøjendråber... men det er ikke de mest virksomme, så afsted med dig

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 31-12-09 16:09

1000 tak alle sammen !
Forsøger nu at komme i kontakt m vagtlægen.
Har taget allergi-medicin båe dråber og piller uden synderlig effekt.
Har også læst, at man ikke skal ta dem af selv, så ???

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 31-12-09 16:35

Lægen tror også på limen...

Nu har jeg skyllet helt vildt med saltvand og vil danse en Lad det hjælpe NUUUU dans, for jeg aner ikke, hvordan jeg får dem af med øjenlågene i behold ???

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 135 point
Dato : 31-12-09 17:21

Citat
for jeg aner ikke, hvordan jeg får dem af med øjenlågene i behold ???

prøv med olie ( madolie eller babyolie)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 17:27

Pas lige på med allergimedicinen, hvis du tager for mange får du kun bivirkninger, og den ene kan være døsighed, ikke smart liiige i aften

Godkendelse af svar
Fra : scarlets

Dato : 31-12-09 17:31

1000 1000 tak for svaret smuller54.
Og varm tak til i andre som hjalp !
Nu vil jeg kæmpe med at få dem af, røde øjne får jeg vist uanset hvad. Det er ikke sikkert, jeg går i byen på den måde, suk !

Rigtigt godt nytår til jer alle !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 17:33

Kom noget koldt på øjnene, det tager det hævede og nok også noget af det røde,selvfølgelig skal du da ud og vifte med ørerne

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 17:35

som Nordsted1 skriver se´føli´skal du ud- noget koldt som der skrives ellers et par skiver agurk

godt nytår

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 31-12-09 17:41

Hæ, hvor er i søde !
har lige talt med den sødeste kvinde og hendes veninde fra cliniqueguldlok på Fyn, da de har en super side om emnet - langt om længe fandt jeg den.
De siger ,det blvier værre at ta dem af selv, så jeg prøver med mere saltvand og så skulle man ku få nogle dråber mod røde øjne i håndkøb.

kram kram kram

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 17:45

pøj pøj, det var jo godt at du fik et ordentligt svar- og jeg fortjener jo slet ikke dine point.

godt nytår og håber på det bedste

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 17:49

Jeg håber da du får noget hjælp inden byturen, røde dådyrøjene er vist ikke det mest charmerende

(eller rart for dig selv)

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 01-01-10 15:46

Visin hedder de dråber, som gør rødøjede dådyr lidt mere visble og tager det værste af irritationen. Heldigvis var der dæmpet belysning, så jeg fik danset hele natten. I dag er generne ikke så slemme, men det skyldes måske, at jeg er hamrende øm, fordi jeg på dansegulvet fik en albue på næsen, som nu er skæv. I morgen vil jeg ta´mod til mig og få den rettet - det gør lige præcis sindssygt ondt. Øjnene er stadig blodskudte, så jeg regner med at få pillet pynten af på mandag. Får lige set på dem sammen med næsen.
Håber jeres nytår også var festligt !
Endnu engang varm tak for ale hjælp og støtte !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-01-10 15:56

Hold da op, hvor må du være en yndigt syn

Det lyder rigtigt grimt at du har fået slået næsen skæv, for pokker hvor må det gøre ondt??

Jow tak, jeg kom godt ind i det nye år, ikke festligt men meget hyggeligt

Rigtig god bedring med det hele

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-01-10 16:01

det var ikke godt.

og jo tak siger jeg ligesom Nordsted1- ikke festlig men hyggelig.

og dejlig mad.

Også god bedring herfra- men det lyder som om det var det hele værd

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 03-01-10 18:36

Ha ha blåt klæder altid en pæn pige.
Men der skal vist også en blondkrave til, før den er helt hjemme.

Hvis i bor i byen kan jeg varmt anbefale Paradicos fester. De har også foredrag, men dem har jeg ikke prøvet endnu.

Varm hilsen til jer to - nu uden påfaldende røde øjne

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 14-01-10 16:25

Nu ligner jeg en fisk !
Mine egne vipper er røget med af.
Det har jeg nu lært, er fordi de sætter bundter af 3 stk fast i enkelte vipper, er de lange, ryger de af, fordi der er udvoksede, er de korte, kan de ikke holde til tyngden.
Meget få klinikker har noget ti lat fjerne vipperne med, så der er ingen redning.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-10 16:32

Åh hva' pokker, de vokser jo ud igen

Men det er da ikke særlig smart, at man ikke har noget til at fjerne dem med igen, der må da være andre som dig, der ikke kan tåle vipperne

Hvordan går det med tuden... blev den rettet... gjorde det ikke sindsygt ondt