/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Speed dial på T68i, hvordan sætter du de~
Fra : ironfish
Vist : 502 gange
150 point
Dato : 25-04-03 16:00

Nogen der kan fortælle mig mig hvordan man tænder for funtionen speed dial på en Sony ericsson t68i, og hvordan man tilføjer numre? Har købt den brugt uden manual.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-04-03 16:04
Kommentar
Fra : arly

Dato : 25-04-03 19:40

Hej Jernfisk

Her er en direkte link til den danske brugermanual:

http://www.sonyericsson.com/downloads/T68i_UG_R2A_DA.pdf

Mvh.

Arly

Kommentar
Fra : ironfish

Dato : 25-04-03 21:23

Synes ikke rigtigt at jeg kan finde det i online manualen, desværre. Så hvis der er en der hurtigt kan ridse op hvordan man gør!!!

Accepteret svar
Fra : arly

Modtaget 150 point
Dato : 25-04-03 21:31

Hurtigopkald se side 31 i manualen

Mvh.
Arly

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-04-03 21:44

Hvis du ikke kan læse/hente on-line manualen fra arly, så er det nok fordi, du ikke har Adobe Acrobat Reader installeret. Den kan du hente gratis på http://www.adobe.dk/products/acrobat/readstep.html

Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : ironfish

Dato : 04-02-04 11:24

Tak for svaret arly.