/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Moonshell på DS
Fra : Pigen2
Vist : 773 gange
100 point
Dato : 29-12-09 16:13

Jeg har lige købt lidt udstyr til min DS lite og på memorykort har jeg moonshell.
Når jeg kommer kortet i DS'en står der blot "Loading" på skærmen. Hvad gør jeg mon forkert?
Ved nogen om jeg skal gøre noget med filerne inden jeg sætter dem i DS'en?
Har købt kort med forudindstalleret moonshell, adapter og usbnøgle hos en sælger på TS, men han har desværre ikke lige tid til at skrive tilbage, når jeg haqr tid til at rode. Hihi, lidt utålmodig er man vel. ;)

Annuller spørgsmålet
Fra : Pigen2

Dato : 29-12-09 16:31

Har selv løst det. :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-12-09 16:32

Citat
Når jeg kommer kortet i DS'en står der blot "Loading" på skærmen

Ja - den indlæser - hvad er der galt med det