/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
stopper når jeg intaller
Fra : bifpeter
Vist : 508 gange
500 point
Dato : 28-12-09 03:14

hejsa har et problem når jeg vil intaller et spil stopper den samme sted hver gang kan jeg gør noget for at den gider håber i kan hjælpe

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-12-09 06:58

Citat
Det var godt nok mange oplysninger du smider herind.

Dit styresystem
navnet på spillet.
Er det en fuld udgave af spillet eller en prøveudgave.
Skal du spille over nettet.

Har du ikke disse, kan man ikke hjælpe dig særlig meget.

Hvor lang tid ? er lang tid tid, du siger det stopper,
MIN første tanke er at installer pakken prøver at komme på nettet, prøv at giv tilladelse til DET.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-12-09 07:00

Selv har jeg været ude for at et par enkelte programmer skulle bruge knap 10 minutter, før det gik videre med at installere sig.
Og det var på grund af at jeg nægtede dem adgang til nettet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-12-09 15:24

Har du en firewall slået til? Kører dit antivirusprogram en scan lige på det tidspunkt?

Når jeg installerer så hiver jeg netstikket ud. Derefter slukker jeg for firewall og antivirus/spamfilter. Og så installerer jeg. Hvis programmet har brug for at komme på nettet, så skal det nok fortælle dig det.

Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : bifpeter

Dato : 28-12-09 17:23

det er counter-strike condition zero mit styresystem
ved jeg ik helt hvad er er ik særlig god til pc og ja det er en fuld udgave den stopper samme ated hver gang og inde i det der job ting stå der som om programmmet ikke svare

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-12-09 19:33

Der er et eller andet der blokerer for at du kan installere.

Hvor mange ram har du?
Hvor stor er din harddisk?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-12-09 19:37

For at få de oplysninger så skal du ind i denne computer - systemoplysninger. Der står det hvor mange ram du har. For at se hvor stor din harddisk er højreklikker du på C: drevet og vælger egenskaber.

Kommentar
Fra : bifpeter

Dato : 28-12-09 20:19

har 1.25 gb ram

Kommentar
Fra : bifpeter

Dato : 28-12-09 20:19

harddisken er 74.5 gb

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-12-09 20:49

Jeg tror du har for lidt ram til det spil, det er derfor det stopper. Løsningen er at få fat i flere ram.

Kommentar
Fra : bifpeter

Dato : 28-12-09 21:08

der stå at spillet skal 96 mb ram og har lige intallert et andet spil der skal bruge 256 og det virker fint

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-12-09 21:09

Citat
Har du en firewall slået til? Kører dit antivirusprogram en scan lige på det tidspunkt?

Når jeg installerer så hiver jeg netstikket ud. Derefter slukker jeg for firewall og antivirus/spamfilter. Og så installerer jeg. Hvis programmet har brug for at komme på nettet, så skal det nok fortælle dig det.

Held og lykke med det.

Skulle selv lige til at foreslå det.
Men hvis spillet ikke er helt COSHER, så kan det være mallware, der forsøger at komme på nettet,
og derfor ikke sikkert at installere, hvis man ikke kender noget til en Firewall´s regler.
Selv kender jeg ikke spillet, så kan ikke vejlede dig, men der findes sider med masser af gode råd, søg på spillet/ FORUMS over Google.

Ellers prøv at kør programmet i en anden kompatibilitet tilstand
højreklik på programmet, egenskaber, MEN tror næppe det virker.
http://www.gratisimage.dk/image-8921_4B390D5A.jpg

Endelig, kan det væe din MS installer, der er defekt
http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=ms+installer&meta=&aq=f&oq=
Eller du bare mangler at opdateere din MS installation, visse spil kan ikke køre uden den nyeste udgave af Windows Update.

Du kan se disse oplysninger i kontrolpanel/ SYSTEM

http://www.gratisimage.dk/image-7337_4B390FD2.jpg

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-12-09 21:12

NB:
Tror NÆPPE det er dine RAM, da de ikke skal bruges, mens du installerer.
Men som skrevet nærmere et problem med dine opdateringer.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-12-09 22:29

Citat
Hopper af tråden, da jeg ikke har flere gode råd.
Og ikke gider mere.

Hvad format er SPILLET i, MAPPE eller ISO eller andet??????

Dog kan det være, at du ikke installerer det DIREKTE fra en CD,
men fra en MAPPE.

Hvis du købte spillet som CD/ DVD og har rippet det det, over i en mappe, kan den så efterfølgende IKKE forstå, hvorfor der ikke er OPLYSNINGER om spillet i dit DREV.

Er det en ISO fil eller andet, kan du ikke bare installere.

MEN BORTSET FRA ALT HVAD DER ER SKREVET HER
Mangler du lige at svare, bare på et eller andet.

Prøv at brænd den over på en CD

Eller læg den over ( hvis det er en ISO) i Deamon tools, findes gratis på nettet.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 28-12-09 22:38

Hej bifpeter....
Jeg er bange for at din computer er for gamle til at afvikle/spille spil på.... Det er nok på tide at du overvejere at få den udskiftet, da næsten alle nye spil ikke kan afspilles på din computer.. Harddisken er for lille, for lidt ram, dårligt grafikkort o.s.v............ lyder til at computer er en gamle sag... (over 7 år)

Du kan selvfølgelige opgradere harddisken, ram, samt udskift grafikkort m.m..... men det er ingen garanti for at computeren kører optimalt til afvikling af spil + det kan give dig hardware problemer..
Og i sidste ende skal du næsten opdatere alt hardware inden i computeren, så i sidste ende er det bedre at købe nyt...

Din computer du har nu, vil jeg sige er kun til afvikling til søgning på nettet, tekst behandling og meget lidt billede behandling (går for langsom... for lidt Ram)

Du må nok til lommerne er jeg bange for..... Hvis du vil spille spil?

McBobo

Kommentar
Fra : bifpeter

Dato : 28-12-09 22:58

men har football manager 10 intallert det bruger også remlig meget så

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-12-09 23:05

Citat
men har football manager 10 intallert det bruger også remlig meget så

HVAD med at svare på alle andre ? der er kommet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-12-09 23:29

Fordi du har et spil kørende betyder ikke at et nyere spil kan køre. Spil de spil du har og drop at indstallere nye spil. Det er slet ikke en spillemaskine du har.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 29-12-09 16:30

Enten har du noget program til at køre i baggrunden, som tager dine "HK", eller også er dit spil ikke konfigureret til din PC'er. Læs om spillet om, hvilke krav det stiller til din PC, konfigation og hardware.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 30-12-09 05:25

Kort og godt.... installere spillet på/i en anden computer fra en af vennerne og se om det virker der...
Hvis det gør...... Udskift computeren til ny hvis du vil spille spil................
SLUT - THE END - GAME OVER..................

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 15-02-10 16:08

Er det igennem Steam du prøver at installere?