/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Synkronisering?
Fra : food_life
Vist : 1141 gange
200 point
Dato : 20-12-09 10:02

Hej - jeg har lige fået en Nokia e72 og det går fint med at synkronisere kalender, kontaktpersoner og hente mail via gmail; men jeg synes at det er et stort irritationsmoment at man hvergang der skal skabes kontakt mellem PC og telefon skal godkende forbindelsen - kan den godkendelse ikke slås fra?
mvh - på forhånd tak!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-12-09 10:31

Kan du ikke stille det i Menu>Kontrolpanel>Forbindelse>Bluetooth

under forbundne enherder, marker den enhed du er forbundet til,
tryk Valg og vælg Auto forbind uden bekræftigelse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-09 10:36

Jo - du kan da slå al sikkerhed fra....

Bare sluk din firewall og slet dit antivirusprogram....

Der er da ingen grund til al den sikkerhed - eller er der ????

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 20-12-09 10:40

På side 68 i manualen står der om binding

• Angiv som godkendt — Der kan oprettes forbindelse mellem din enhed og denne enhed,
uden at du ved det. Der kræves ingen særskilt accept eller godkendelse.
Brug denne status til dine egne enheder, f.eks. dit kompatible headset eller din pc, eller enheder, som tilhører personer, du har tillid til.

http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_E72_UG_da.pdf

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 20-12-09 14:14

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-12-09 14:33

Velbekommen og du klarede det uden firewall og antivirus