/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Hjælp til nyt grafikkort
Fra : Swende
Vist : 368 gange
200 point
Dato : 16-12-09 13:29

Jeg håber at i kan hjælpe mig her. Mit gamle grafikkort er stået af, og jeg skal have et nyt.

Mit nuværende er et gainward pci-e geforce 7950gt dual dvi, men jeg må indrømme at jeg intet kender til det.

Nu skal jeg så købe noget nyt, og da min PC hyppigst bruges til gaming, så ville jeg høre om i kunne anbefale mig noget. Højst 2100 kr.

Jeg har også lige fået ny strømforsyning på 650 watt.

Jeg blev anbefalet at købe et Club3D Radeon HD5850 - 1,0 GB GDDR5, men dette er desværre i restordre alle steder, også i udenlandske butikker. Derfor håber jeg at nogle kan anbefale mig et lignende grafikkort.

Annuller spørgsmålet
Fra : Swende

Dato : 16-12-09 14:14

Fik svar i et andet forum.

Kommentar
Fra : jlbendtsen