/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fotoramme?
Fra : kta38
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 12-12-09 17:29

Hej. Jeg har lige fået en foto ramme.
Jeg vil gerne have den til at vise billeder i tilfældig række følge (springe rundt i alle billeder på SD kortet), men der er ingen indstilling på fotorammen så det kan lade sig gøre.
Findes der et program til pceren så jeg kan blande alle mine billeder og lægge dem over på et SD kort og derefter se billederne i en tilfældig række følge?
Mvh Anders

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 12-12-09 17:30

læs brugsanvisningen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-12-09 17:35

Hvilken fotoramme har du fået- ? mærke

Min Sony gør det som du efterlyser og kan indstilles til det.

Kan ikke forstå at det skulle gøres via Pc

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-09 17:48

Hvis ikke rammen er beregnet til den form for fremvisning er der ikke meget at gøre...

Kommentar
Fra : kta38

Dato : 12-12-09 18:36

hej. brugsanvisningen er læst, men der er ikke noget at gøre i indstillingen.
Navn på foto ramme er: "Rollei df-12,1 fellings"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-12-09 19:13

Den kan ikke schrolle dine billeder, den kan kun vise dem i en bestemt rækkefølge.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 12-12-09 19:14

Citat
men der er ikke noget at gøre i indstillingen

Og det kan du så ikke ændre på....

Du kan ikke lægge ny software i rammen

Godkendelse af svar
Fra : kta38

Dato : 13-12-09 12:57

Tak for svaret refi.