/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobil kalender og kontakter
Fra : hjerterum
Vist : 529 gange
200 point
Dato : 29-11-09 15:28

Hej med jer, jeg har brug for noget hjælp her, jeg er ved at skifte mobil, og det skal være en Nokia, hvilken model ved jeg ikke endnu, måske i har en god ide, det jeg mest skal brugen den til er at ringe og sms, men det jeg virkelig godt kunne bruge noget hjælp til er kalender og kontaktpersoner program i mobilen, et program hvor jeg kan Synkronisere min kalender og mine kontakter måske via nettet, jeg er ude i noget her jeg ikke ved så meget om.
så hvad er noget af det bedste på markede lige nu både kalender og Nokia model, jeg gider ikke noget med trykfølsomme skærme, men en virkelig god mobil.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-11-09 15:38
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-11-09 17:58

1. Du vil have en virkelig god mobil
2. Du ved det skal være Nokia
hvad med om du kunne bestemme dig mellem de to muligheder
nå spøg til side måske kan du virkelig lide Nokia telefoner, du skal da bruge PC Suite den findes på Nokias hjemmeside og kan hentes gratis, måske er den på en CD som følger med telefonen, telefonen kan så forbindes og synkronisere med Windows computeren
Alle telefon mærker har en PC Suite gratis

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-11-09 18:07

Glem ZYB, det virker ikke for nye medlemmer for tiden.

Stort set alle Nokia telefoner kan synkronisere med Outlook, Men ikke online med mindre du benytter Exchange

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 29-11-09 18:43

Kortoververden: skriver
Stort set alle Nokia telefoner kan synkronisere med Outlook, Men ikke online med mindre du benytter Exchange.

Hvad mener du med ikke online, og hvad betyder Exchange.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 200 point
Dato : 29-11-09 18:46

Online betyder over nettet og med Exchange mener jeg Exchange server.

Det er et program der primært bruges af virksomheder, som gør at din mail/kalender og kontaktbibliotek alitd er online.

Hvis du bruger Google mail (med tilhørende kontakter) er der andre muligheder, men vær opmærksom på, at du skal betale datatrafikken når du synkroniserer, med mindre du har en datapakke med i dit mobil abb.

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 29-11-09 19:32

okay nu er jeg med tak for det.

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 29-11-09 19:32

Tak for svaret Kortoververden.