/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Active desktop vista
Fra : Jimmy17
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 22-11-09 06:15

Hey alle.

Håber nogen kan hjælpe mig.

På min xp computer har jeg sådan at jeg i
egeskaber for skærm - tilpas skrivebordet kan tilføje en webside, så den vises direkte på skrivebordet.

Dette er en funktion, jeg savner meget på min Vista pc.
Er det en funktion de har pillet ud, eller kan jeg bare ikke finde den.??

Hvis den er pillet ud, findes der et program som kan gøre dette?
(Uden trojaner osv)

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 22-11-09 07:41

Active Desktop er der åbentbart ikke mere, du kan evt prøve dette prg:
"Active Desktop" Replacement for Vista
http://kortlink.dk/76m7

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 04-12-09 03:20

Tak for svaret Klaudi.
Jeg har ikke testet programmet, så kan ikke svare om det virker.

Har valgt bare at lade stå til og undvære active desktop

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-12-09 07:27

Velbekommen