/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Varsling af huslejeforhøjelse
Fra : granner01
Vist : 729 gange
50 point
Dato : 14-11-09 16:33

Ja siden fk2001 har udelukket fra sit spørgsmål, så må jeg jo lave et selv.

fk2001

Du har ikke ret i at du er blevet snydt. Du kunne selv have spurgt. Den demokratiske proces er sådan. Hver den 1.1. er der som regel store eller mindre lejeforhøjelser. Det ved vi.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-09 17:06

Citat
Det ved vi

Hvis man aldrig har boet i et boligselskab, så er det muligvis ikke det første man tænker på kan ske,lige når man er flyttet ind - efter man har fået oplyst lejeudgiften??

Jeg personligt syntes også godt de kunne have sagt at det var almindelig kutyme

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 14-11-09 17:08

Hvad spørger du om??????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-09 17:09
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-11-09 17:18

Tak Nordsted, det glemte jeg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-09 17:29

Citat
Jeg personligt syntes også godt de kunne have sagt at det var almindelig kutyme

Det tror jeg så også de har - særlig da der nævnes "et større boligselskab"

Men det er "mere normalt" at folk slet ikke læser hvad de skriver under på

De gængse ord...

Nå ja det er vel som det skal være

Det er måske 10% af købe/leje kontrakter der overhovedet bliver læst - mange fatter alligevel ikke hvad der står hvis den lige skal gennemgåes i en fart.....

De er lykkelige bare det de har FÅET en kontrakt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-09 18:27

Citat
Ja siden fk2001 har udelukket fra sit spørgsmål, så må jeg jo lave et selv.

Ja - man skal passe på med IKKE at snakke folk efter munden.....

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 14-11-09 18:39

Jeg er også udelukket

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-09 19:14

DE er ALLE der holdt med boligselskabet

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 14-11-09 19:15

Gad vide om spørgeren tror der vindes en sag hvis Kandu holder med spørgeren....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-11-09 20:25

Jeg tror du har ramt sømmet på hovedet Refi. Han udelukkede mig af tråden uden et ord.

Godkendelse af svar
Fra : granner01

Dato : 14-11-09 20:50

Tak for svaret refi. Jeg tror du har 100% ret.