/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Til BilalKinali
Fra : ans
Vist : 1281 gange
500 point
Dato : 12-11-09 22:17

Du er da ikke bare lidt, men meget indskrænket.

Du stiller et "spørgsmål" til mig. Jeg svarer dig, men så blacklister du mig.

Ja indskrænket, det er du efter min mening.

Sandheden kan ofte være ilde hørt. Du opretede kun dine "tip" for at tjene penge.

Hvorfor fanden letter du ikke r.... og bestiller noget ?????

På den måde ville brugerne på kandu blive fri for din billige måde at tjene penge på.

Men hvis nogen vil hjælpe dig, så er jeg glad for at det ikke er mine venner.

Din narrøv

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-09 22:19

Jeg retter lige en fejl:

opretede = oprettede

Måske jeg retter flere

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 22:19

hhahah hvor det komisk :D

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-09 22:22

Citat
Din narrøv

ehm.. host host .... kan vi ikke lige få kammertonen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 22:22

Det har da lige taget en drejning.
Det kan jeg ikke acceptere.
Det kan godt være vi er uenige her, og som sagt, at vi nogen gange ikke lige får kommunikeret så vi forstår hinanden, eller at vores ord krydser hinanden ,men dette er da uhørt.

At blackliste på den facon det er bare

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-09 22:26

Jeg har i mit eget "spørgsmål" lagt kammertonen an

Så det kan du indrette dig efter Nordsted1 .... hvis du vil

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-09 22:30

Citat
Til oplysning:
Ans er ikke nogen Hr. - men et damemenneske - så tal pænt

Det går vel begge veje, som om man er uenige

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-09 22:30

BilalKinali

Du er da noget af en hængerøv. Du tåler ikke modstand. Udelukker dem, der ikke slikker dig i r....

Jaaa så kan jeg godt se, at det er meget nemmere for dig at sidde bag en skærm og tro , at du på den måde kan tjene penge ... men den går ikke med alle

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-09 22:31

**selv om**

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-09 22:32

BilalKinali

Dato : 12-11-09 22:30

--------------------------------------------------------------------------------
jeg blacklister dem der ikk snakker ordenligt til mig.

Ha ha ha du blacklister bare dem, der har luret dig

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 22:33

Ans, hvad har du ondt i røven over?

Det er dig der bag skærmen spiller op, jeg blacklistede dig fordi det ikke engang er værd at skrive til dig, selvom jeg gør det nu.

Det eneste jeg gjorde var at bruge mit link til at henvise folk, det er også derfor man har linket, henvise folk.

Brug direkte eller mit link, jeg er ligeglad. Det er ikke mig men dig der har gjort det her til så stort et problem, tænk over det "narrøv"

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 22:47

jamen nu er blacklistningen væk eller hvad ?

Kommentar
Fra : Huawei

Dato : 12-11-09 22:50

Århh! Behøves i absolut tale så grimt til hinanden, jeg ved godt at jeg bare kan lade være med at læse jeres beskeder, men jeg har før (mange gange) været den som alle dissede/kritiserede, og ofte var det grundet en lille fejl, som nu med BilalKinali, og jeg syntes ikke at det var særligt fedt, måske er det fordi jeg er en hudløs lille teenager på 13, men det er mit indtryk at ingen synes at dén situation er sjov at stå i, og specielt ikke når man næsten intet har gjort.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-09 22:54

Smuller54....BilalKinali har bl ans i sin tråd, dette er ans' tråd og hun har ikke bl BilalKinali

Der er også to former for bl... man kan bl en person i en tråd - så er det kun i den tråd - men man kan også bl så personen overhovedet ikke kan komme ind i ens tråde

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-11-09 22:55

Der er 2 slags blacklistning.
Den ene er synlig for os alle i profilens blackliste.
Den anden gælder kun i det enkelte spørgsmål og ses kun af den blacklistede.

Mon det der http://www.trendgirl.dk/ ved hvordan du opfører dig overfor kommende kunder.
Det er nok ikke rart som firma, at få svinet sit navn til.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 22:58

næh- jeg vil give dig helt ret Huawei, sproget er ikke for køøønt.

og det giver ikke ligesom energi og " hvor er det godt at vi kan give gode råde til hinanden" men af og til sker der noget mellem mennesker, alt efter hvilke synspunkter man har. Nogle gange hidser man sig op fordi man bliver talt ned til eller hvis man føler sig snydt.

Så det er godt nok at reagere, men jeg ville nødig være i nærheden hvis folk stod overfor hinanden - tænk man kunne få "en på huden".
Man kan tillade sig lidt af hvert i et anonymt forum.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 23:01

ok jeg kender ikke blaclistningsreglerne, troede det enten eller-var lige ved at skrive noget andet.

Tak for opdateringen.

mvh Smuller

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-09 23:02

BilaKinali

Citat
Brug direkte eller mit link, jeg er ligeglad.

Er du nu også sikker på det ????

At bruge det direkte link, så tjener du jo ikke penge

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-09 23:08

smuller54

Jeg er blacklistet i dette "spørgsmål"

http://www.kandu.dk/spg141768.aspx

men det kan du ikke se.

Hvis BilalKinali havde blackliste mig generelt, så ville du kunne se det i hans profil/blackliste.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 23:11

yes, nu har jeg forstået - kendte ikke den regel, kunne bare se at Examinator, var i tvivl i det andet sprøgsmål og troede det var ændret-

Fa.....s udemokratisk. Det er ikke min kop the, skal du bare vide.

Kommentar
Fra : Kbh-N

Dato : 13-11-09 04:22

Vi har det, åh åh, så dejligt, åh åh ...

KbhN

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-11-09 12:20

Citat
Smuller54....BilalKinali har bl ans i sin tråd, dette er ans' tråd og hun har ikke bl BilalKinali

Der er også to former for bl... man kan bl en person i en tråd - så er det kun i den tråd - men man kan også bl så personen overhovedet ikke kan komme ind i ens tråde
enig, men stadig sjovetste indlæg i denne tråd

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-09 12:27

pve... enig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-11-09 14:42

BilalKinali

Nu har du lukket dit spørgsmål

Gik jeg glip af dine sidste guldkorn ??? Jeg er jo blacklistet, så jeg kan heller ikke købe dit spørgsmål ... så du kommer ikke til at tjene point på mig

Kommentar
Fra : Imam

Dato : 13-11-09 15:53

Vask lige din mund med sæbe ...

Kommentar
Fra : Imam

Dato : 13-11-09 15:54

eller jeres mund, dem som ikke kan holde kammertonen ...

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-11-09 19:02

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
hør her din sæk. hvem tror du at du er din kælling. Har du ikk andet andet at lave end at sidde foran pcen eller hva.

Luk fissen og dø
slap dog af. Hvis du er utilfreds - fair nok, men hvad med lige at holde kammertonen for at citere Nordsted ?

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 500 point
Dato : 13-11-09 20:34

Har forespurgt kandu.dk om dette sprogbrug er acceptabelt!?!?!

Thumbs up for Ans, selvom hun lagde lidt hårdt ud. Men kender den med at lade sig pisse fuldstændig af!

Bilakinali er en tåbelig snothvalp i mine øjne!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 20:39

Selvfølgelig har jeg ikke modtaget respons fra kandu.dk. Det ville også ligne dem meget dårligt at holde øje med, og administrere deres site! Dette "bruger man jo ikke".

Men sådanne snothvalpe burde kyles ud - pronto!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-09 20:45

Ans' sprog blev lige pludselig søndagsskoleagtigt .....

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-11-09 20:50

Citat
Har forespurgt kandu.dk om dette sprogbrug er acceptabelt!?!?!

Det ville være klædeligt om der kom en opsang for dette sprogbrug. Det kan jeg slet ikke acceptere.

Jeg blev selv meget overrasket over at BilalKinali var en profil, som anvendte dette sprog og som i det hele taget blev så aggressiv.
Så det har intet at gøre med at jeg gav point for at der var stillet et forkert spørgsmål som kompensation.
Det var helt i starten af tippet. Alene på grund af at jeg syntes, at man skal have en chance for at gøre noget forkert.
Jeg er sidenhen blevet belært om min naive tilgang. Den tager jeg til mig.

Så jeg beklager hvis jeg har været med til at legalisere noget som helst omkring denne profil.
Udviklingen gav en helt anden drejning, som jeg absolut ikke er tilhænger af.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-09 20:58

Citat
Jeg er sidenhen blevet belært om min naive tilgang. Den tager jeg til mig.

Smuller54.... du er jo ny kandubruger, og bestemt ikke naiv

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 21:04

Smuller ..... ny...... Det er jeg ikke sikker på. Er nogenlunde sikker på at vi har med en genganger at gøre.

..og nej Bilakinali burde blacklistes af kandu.dk.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-11-09 21:17

Citat
Smuller ..... ny...... Det er jeg ikke sikker på. Er nogenlunde sikker på at vi har med en genganger at gøre.

Ja der må jeg så beklage at jeg ikke har oprettet flere profiler her. Det er åbenbart normalen.
Kom ind i dette forum helt tilfældigt fordi min vaskemaskine lavede kludder og så har jeg været her siden.
Det var fordi jeg opdagede, at jeg dels kunne aflevere noget af det, som jeg selv havde erfaret. Jeg kunne spørge om det som driller i hverdagen og jeg kunne smalltalke med nogen om helt alm. ting. Jeg kunne pludselig se en humor, som jeg synes om. Jeg kunne diskutere politik, hvis jeg var i det hjørne osv.

Jeg er faktisk blevet så tændt, at jeg hver da tjekker om der er kommet svar- om mine svar evt. har givet bonus- fordi jeg synes det er rigtig sjovt at søge og give svar.og det er dejligt at høre noget om det der virker. Det er sjovt at kunne hjælpe andre- lidt af en erhvervsskade tror jeg.

Nej- det kan godt være at jeg ikke får set så meget fjernsyn mere, fordi jeg holder øje med om nogen har brug for svar her i Kandu.dk. Men det er blevet en sport- for mig.
Nogle har andre ting at bruge deres liv på - ja OK- jeg har så tid til dette og elsker at være ved min computer- hvor Kandu.dk er een af delene i min afslapning for en ellers så stresset hverdag

såå deet- var bare lige for at pointere det igen igen- nej jeg har ikke haft tidligere profiler, men jeg bruger for h..... bare meget tid her fordi jeg kan li´det Okey

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-11-09 21:24

Hvis nogen er i tvilv om jeg er ny bruger, så kig på de spørgsmål jeg har stillet undervejs. De spørgsmål ville jeg vel næppe have stillet hvis jeg ikke var ny bruger ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 21:26

Er nogenlunde bedøvende. Kandu.dk er så befængt med dobbeltprofiler og gengangere så det er helt skrækkeligt. Og en masse af de mest hellige er blevet bøffet for dobbeltprofilering. Jeg har da selv den nydeligste db-profil i form af 7337, til brug for uddeling af bank når 3773 er blacklistet.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-11-09 21:30

jeg opgiver-

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 21:33

....dette site har overlevet sig selv, og kører temmelig lala.....

De såkaldte gevinster skal man true sig til at få. Sidst der var store udbetaling, var efter at Bibsamie var gået igang med at kontakte annoncører (det kunne jo komme til at koste på indtægten).

..og skulle det bringes til at du, ville et par moderatorer eller tre være klogt. For lige at sortere annoncører (de gratis) og klaphatte af vejen. Men så kan man ikke længere prale af vanvittig mange brugere længere. Og reklameindtægterne vil falde gevaldigt. Derfor lader man det flyde.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-11-09 21:36

Citat
De såkaldte gevinster skal man true sig til at få. Sidst der var store udbetaling, var efter at Bibsamie var gået igang med at kontakte annoncører (det kunne jo komme til at koste på indtægten).
hov. det kan være jeg skulle prøve det. Jeg vandt for første gang i forrig måned men har intet set eller hørt til min præmie

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 21:37

....men ellers er der et åbent væddemål?!??

Melder kandu tilbage på mailen?

ifald ja, hvornår?

Mit gæt er aldrig (nr to spørgsmål er så også aldrig)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 21:38

pve....Jeg giver bajere. Jeg har fået mine gysser.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-11-09 21:41

, lyder godt, så må jeg jo også hellere give når jeg modtager mine, dvs nok aldrig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 21:43

Just name the place........

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 21:47

Stabile kanduer jeg vil give bajere til: pve, ovn, ans, creamy, klumme, Gambrinus, Nordsted og min favoritkompetant Dova.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 21:48

....Glemte Clan

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-09 21:54

3773... det vil jeg se frem til

Men Creamy, hende ser vi aldrig, er det hele gået op i barn/job/mand

pve... jeg tror kandu venter på tilstrækkelig mange klager over manglende udbetalninger, så vent til i er 6-7 stykker eller mere - men jeg ved det altså ikke - men har det ikke været sådan de sidste par gange?

3773.. du er da også velkommen til en bajer her på Dronningeøen - Nordsjælland

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 21:59

LOOOL Vi har lige været der i sidste uge. Udsendte nyttige idioter, der sørger for at blive færdige og kommer hjem igen.

PS Du mangler stadig at finde Premonition på DVD til mig.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 22:00

2500 poæng til den der kan finde den DVD i dk!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-11-09 22:04

Denne http://www.dvdoo.dk/dvd-film/forvarsel_10531.php - nej så nemt kan det vel ikke være

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 22:09

Næh næh pve.

Premonition koncerten med John Fogerty.....

Længe eftersøgt, men ikke fundet.

...og vi gider ikke købe fup fra østlande eller snydes fra United Bluff

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-11-09 22:15

Tid og sted ???

Jeg startede denne tråd, da BilalKinali havde oprettet et "spørgsmål" stilet til mig, da jeg i hans tip gjorde opmærksom på at han tjente penge, hvis man brugte hans link.

Mine kommentarer passede åbenbart ikke den unge studerende, som kun interesserer sig for biler, poker og penge (især dem han kan få godtroende brugere på kandu til at bidrage med)

Ja så blev jeg jo blacklistet i det spørgsmål. For at kunne svare ham, måtte jeg jo oprette dette.

Og nej .... det er ikke en tudetråd for at være blevet blacklistet, men kun for at kunne sige min mening til ham. Og den har ikke forandret sig på nogen måde.

Jeg mener stadig det jeg har skrevet ... og jeg synes da ikke det er så slemt, at jeg burde finde kammertonen i min egen tråd.

Han er 18 år og studerende ... bruger sin tid på at sidde på sin flade r.. foran sin computer for at narre andre til at hjælpe ham med point for at kunne få gratis tøj

Men denne unge studerende kunne ikke tåle at blive taget med "bukserne" nede. Derfor fortjente han også et par klaps i den bare

Men jeg kan se i "hygger"

smuller54

Jeg har ikke bebrejdet dig at du gav ham der barner.... point. Som garvet bruger på kandu, så lærer man alle fidusmagerne at kende. Det vil du også senere kunne erfare.

Det var så fra min kammertone

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-09 22:21

3773... jeg har opgivet, også det hvide album med Sebastian, godt nok vil jeg bruge meget tid på at lede, men altså jeg bliver jo gråhåret af det

Tak for at du fandt kammertonen igen ans

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 22:29

Ans....igen (for at gentage mig selv) Thumbs up. Du har aldrig været en dårlig kandue. Tvært imod.

Du har min respekt, og det lille møgsvin er blevet indrapporteret (ikke at jeg tror det hjælper). Men jeg blev rimelig vred da jeg så det anvendte sprogbrug. Selv efter at jeg havde filtreret med at du havde tabt hovedet en anelse. Du har stadig min fulde opbakning Ans.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-11-09 22:32

Citat
Jeg har ikke bebrejdet dig at du gav ham der barner.... point. Som garvet bruger på kandu, så lærer man alle fidusmagerne at kende. Det vil du også senere kunne erfare.

ok så er jeg mere rolig, ville nødig have skudt noget i skoene og ja jeg har lært meget undervejs, men om jeg fremover vil være ganske naiv, er jeg ikke sikker på jeg vil love. Har den normale tilgang at jeg stoler på andre mennesker som udgangspunkt og alt det som er foregået i disse tråde kommer fuldstændig bag på mig i forhold til den tilgang jeg ellers har til andre mennesker.
Det er ikke fordi, jeg totalt er fuldstændig naiv normalt. Men jeg må indrømme jeg er blevet meget påpasselig i forhold til Kandu.dk. Men også ærgerlig over det. Fordi jeg ellers synes det var sjovt at være her. Og deeeeet har ligesom ikke været helt så sjovt under disse tråde.
Men mon ikke solen skinner imorgen igen og mon jeg ikke bliver her alligevel-
kan næppe undvære alle bemærkninger

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 22:38

.....muligt Smuller. Og skulle du være new-bie, så vær omhyggelig med at udlevere personlige oplysninger, mail-adresser osv. Der færdes desværre en del personager på kandu, for hvem fornuftig omgang med andres identiteter ikke kommer sig sig nøje.

PS ans plejer at være lidt mere end pålidelig!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-11-09 22:44

Citat
muligt Smuller. Og skulle du være new-bie, så vær omhyggelig med at udlevere personlige oplysninger, mail-adresser osv. Der færdes desværre en del personager på kandu, for hvem fornuftig omgang med andres identiteter ikke kommer sig sig nøje.

Har jeg givet nogle personige oplysninger ? ellers vil jeg gerne vide det, hvis jeg er ude i noget omkring, så skriv lige på privat, hvad det er jeg skal passe på,

nu bliver jeg helt nervøs

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 22:49

Nix....holder mig fra PM's idet jeg er overvist om at kandu ikke er "tæt".

Min advarsel går udelukkende på at passe på. Ikke alle kandu'er er så god og retskafne som du måske tror. Og er du newbie er der klart nogle du bør passe på.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-11-09 22:53

smuller54

Hvor godt synes du selv at du kender de "anonyme" profiler på kandu ???

Du skal passe meget på med at opgive adresse, tlf. og e-mail på kandu ... og det gælder også i private indlæg. Hold dit privatliv for dig selv, hvis du ikke ønsker det udpenslet på nettet ... bl.a. her på kandu. Selv om det er en bruger, som du mener, at du kan stole på, så kan du aldrig være sikker. Det er der flere eksempler af på kandu ... så vær varsom ... bare et godt råd

Jeg tror det var det 3773 mente.

Citat
PS ans plejer at være lidt mere end pålidelig!

Det har jeg også været i denne tråd pålidelig, som jeg plejer

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-11-09 22:55

ok- det tager jeg til efterretning. Som alt andet på nettet altså. Det er jeg med på. Ingen særlig tiltro til Kandu.dk.
Ærgerligt nok ellers, men jeg er klar over hvad du mener .
Tak for din advarsel.

mvh og god aften Smuller54,

og undskyld jeg blev lidt sur på dit spørgsmål om ny bruger, men det "pisser" mig lidt af, at man ikke kan få "lov" til at være ny bruger uden at der skal stilles spørgsmål ved det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-11-09 22:57

Citat
Nix....holder mig fra PM's idet jeg er overvist om at kandu ikke er "tæt".

Ja blev det ikke bevist, der var en der kunne det trick, at hacke sig ind i private indlæg.

Når en kan det, så er han/hun ikke den eneste

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-09 22:59

Selvfølgelig skal man passe på med hvad man udleverer af oplysninger, mem man skal altså heller ikke se spøgeler alle vegne... jeg har f.eks fået nogle gode private venner herfra

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 23:00

Smuller.....

Vi er vant til på kandu at en masse "nye" brugere dukker op, og ved alt om alle. Og kan alle trickene med bokse og smileyer osv. Derfor der medfødte mistro hos de "gamle".

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-11-09 23:18

Citat
Smuller.....

Vi er vant til på kandu at en masse "nye" brugere dukker op, og ved alt om alle. Og kan alle trickene med bokse og smileyer osv. Derfor der medfødte mistro hos de "gamle".

Jeg ved bestemt ikke alt om alle, men det er klart at jeg i nogle tråde har lært mere om nogen end om andre.
Jeg har også haft kontakt med nogle mere tæt, på grund af fælles interesser hvor vi har udvekslet ting og sager.
Jeg er måske hurtig til at læse sproget og til at kende nogle af reglerne, fordi jeg interesserer mig for, hvad der er pli her.
Men der er der også mange ting som overrasker mig og som giver mig stof til eftertanke, bla. denne tråd og forrige tråd af samme slags.

Men som altid- jeg hører og læser og tager til efterretning på alle jeres gode råd og håber på at det fortsat kan være sjovt at være her på Kandu.dk. mvh Smuller54

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 23:29

Det var sjovere før i tiden.

Har selv fundet på et andet sted at udsprede det jeg ved noget om. Har selv hjulpet mange. Både med råd, i få tilfælde har jeg tilsendt dimser, ellers tegninger og dimensionering af forskelligt.

Gider ikke det her site længere. At Bilalkinali tillades, er en katastofe. Men ligeledes kan disken's færden i alle hans afskygnninger godt vække nogen undren. Nej kandu er på vej til at udslette sig selv.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-11-09 23:33

Disken har også et nyt profilnavn den ene dag efter den anden, men han er så nem at spotte.

Nå nu er det ved at være tid til at logge af fra kandu den næste ½ time. Klokken nærmer sig 0:00 og så kommer alle de ubrugelige pop-upper i en uendelighed.

Og det slutter først efter ca. 25 minutter.

Holder lige en pause

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 23:50

Ad blocker hjælper gevaldigt. Og så slipper du for alle reklamerne.

Kommentar
Fra : kandu-bruger

Dato : 14-11-09 04:01

Hvad er der i vejen med reklamer? Uden dem så Kandu.dk da underlig og tam ud. Og er det ikke på grund af reklameindtægter, at Kandu.dk overhovedet løber rundt?

kandu-bruger

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-09 13:12

Citat

Dato : 13-11-09 20:34

--------------------------------------------------------------------------------
Har forespurgt kandu.dk om dette sprogbrug er acceptabelt!?!?!

Thumbs up for Ans, selvom hun lagde lidt hårdt ud. Men kender den med at lade sig pisse fuldstændig af!

Bilakinali er en tåbelig snothvalp i mine øjne!

Citat

Dato : 13-11-09 21:37

--------------------------------------------------------------------------------
....men ellers er der et åbent væddemål?!??

Melder kandu tilbage på mailen?

ifald ja, hvornår?

Mit gæt er aldrig (nr to spørgsmål er så også aldrig)

Jeg skulle have væddet med dig

BilalKinalis indlæg den 13.11.09 mellem kl. 14:42 - 15:53 er blevet slettet

Så kandu har en grænse for, hvornår kammertonen overskrides

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-11-09 13:18

Shit....hvad skylder jeg?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-09 13:19

Jeg kan oplyse at alle der var uenige med Bilakinali blev blacklistet i tråden, også selv om det var en sober modstand.

Men nogle mennesker vil have ret, og ret hele tiden og er du ikke enig så vil jeg ikke have noget med dig at gøre.

Det er synd for ham at han har det sådan,han kan ikke have mange venner.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-09 13:27

Jeg tror ikke du skylder noget til nogen, der var da ingen der væddede med dig.

Men der var noget med, at du ville gi' en pils

Citat

Dato : 13-11-09 21:47

--------------------------------------------------------------------------------
Stabile kanduer jeg vil give bajere til: pve, ovn, ans, creamy, klumme, Gambrinus, Nordsted og min favoritkompetant Dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-09 13:38

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-11-09 14:13

Altid Ans. I skal være så velkomne. PS tag arbejdstøj på, så finder vi nok et lille projekt til jer!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-09 14:16

Ej altså 3773, det kan du ikke være bekendt, hvis det involverer noget med olie eller andet grisseri, så bliver jeg hjemme

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-11-09 14:23

Næj næj....

Du kan blive sat til at spartle, tapetsere, skrue gipsplader op, slå lofttræ op, osv osv

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-11-09 14:23

- jeg vidste ikke at jeg er ustabil???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-09 15:04

Hvis det ikke kan være anderledes, så snupper jeg spartle og skrue (men så syntes jeg det er meget fedtet, hvis man kun får en øl)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-09 16:21

Ahhhh 3773 ...

Det kan godt være at jyderne er snu, men vi sjællændere er ikke så dumme

Transport til Jylland ....

Citat
PS tag arbejdstøj på, så finder vi nok et lille projekt til jer!

For en enkelt øl

Tror du, at alle molboer er flyttet til Sjælland .... så tager du meget fejl.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-11-09 16:29

Du skal ikke være ked af det Stouenberg....................der er mange ustabile i den samme båd.

Ps.
En af mine naboer siger at jeg er skør............men ham regner jeg heller ikke for noget særligt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-11-09 17:19

Århhh, Ans! & Nordsted. I kan sagtens få mere end een bajer. Er bare lidt bagud med projekterne.

PS Eyvind tag dig en tudekiks.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-11-09 17:30

- ja I får en hver...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-11-09 18:48

Tak 7337 - jeg vil også meget hellere ha' en tudekiks end sådan en luftpilsner.

Ans - hvad er det med dig. Du vil ha' pils for at hjælpe en stakkels Jyde, men for at få malet flagknoppen nøjes du med at udlove lidt point.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-11-09 19:16

Åhhh ha lille Eyvind. Sikke hellig vi er nu hvor vi har "nedlagt" vores skygger. Du er ved at blive temmelig "indebrændt" at høre på.

Ans & Nordsted, vi må mødes men dag på øen. Vi kan ikke have Eyvind og konen får maveproblemer med at regne ud hvor, hvorledes og hvordan! Og betaler jeg, er du IKKE inviteret Eyvind EC og hvad fanden du kalder dig idag.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-11-09 19:34

Jammen det har du så evig ret i 3773.

Men de andre profiler har da vist ikke været skygger, men helt ud i det åbne land.

Og jeg skal nok lade være med at blande mig med de "stabile" Kanduer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-09 19:35

Citat
Ans - hvad er det med dig. Du vil ha' pils for at hjælpe en stakkels Jyde, men for at få malet flagknoppen nøjes du med at udlove lidt point.

Der er noget du har misforstået Eyvind

Jeg troede da, at den pils var gratis

Udlove lidt point for at få malet knoppen på flagstangen ... hmmm de point blev da hentet meget hurtigt .... Ja ja ja det var så de tider, hvor point betød mere end en pilsner

Det med "kandutræf" har jeg det ikke så godt med .... kan du ikke bare sende den "pils"

granner01

Citat
granner01

Dato : 15-11-09 13:19

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg kan oplyse at alle der var uenige med Bilakinali blev blacklistet i tråden, også selv om det var en sober modstand.

Men nogle mennesker vil have ret, og ret hele tiden og er du ikke enig så vil jeg ikke have noget med dig at gøre.

Det er synd for ham at han har det sådan,han kan ikke have mange venner.

Han er vist ikke den eneste, der mangler venner. Ham der mangeprofilen har det vist heller ikke for godt .... men men men hans spørgsmål deltager du da i .... ja ja ja ha' du bare ondt af ham, jeg ser det betaler sig

Nå det er på tide at afslutte dette "spørgsmål"

Så vil jeg igen tillade at få mails fra kandu.

Det er da lidt dårligt, at kandu tillader at en bruger kan stille et spørgsmål, samtidig med at det er muligt at frabede sig mails. Det gælder også mails til eget spørgsmål.

Det må der laves om på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-09 19:42

Ans hvis der er hul igennem til kandu, så der kan ske lidt ændringer,kan du så ikke hjælpe med, at vi også får mails til egne spørgsmål, når vi har lukket tråden

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-11-09 19:47

Jeg maner skam ikke til Kandu-træf. Men jeg har intet imod at skåle med Nordsted eller Ans ved en given lejlighed, uden at vi behøver at sidde lårene af hinanden og lade piben gå på omgang.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-09 19:53

Ha ha ha

Nordsted1

Jeg vil prøve igen. Det kan jo være at det på et tidspunkt lykkes.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-11-09 19:54

Iøvrigt det jo noget rent sludder og forvrængning den gode Eyvind har gang i. Jeg skriver: "Stabile kanduer jeg vil give bajere til". Dermed ikke forstået at der ikke er flere stabile! Men de opremsede er dem JEG ville give bajere. Ergo er Stouenberg og ikke mindst Eyvind ude i i grov misfortolkning af det skrevne. Men det kommer vel ikke bag på nogen. Og netop DERFOR er DU ikke blandt dem jeg ville give en bajer, lille EC.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-09 19:55

Ans, jeg har prøvet at spørge dem flere gange, men der sker jo intet ved at prøve igen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-11-09 21:07

3773 >
Det var mig der tolkede os andre som ustabile.
Jeg er da glad for at jeg måske til nød kan regnes for stabil......................altså hvis jeg bliver fri for at drikke de øl.

Ps. Du skal ikke tage det så tungt - det skal nok gå alt sammen.

Ans - Jeg skal nok hoppe ud af din tråd igen.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 15-11-09 21:30

Tak for svaret 3773.

Du er så en af de brugere, som kandu "lytter" til

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-11-09 21:59

Åbenbart. Faktisk har Rasmus skrevet til mig og takket for at jeg henviste deres opmærksomhed på Bilalkinali's sprogbrug.