/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Outlook contacts
Fra : tipini
Vist : 320 gange
100 point
Dato : 11-11-09 13:46

Har brug for et simpelt program til at gemme f.eks. firma og navne og noter i, - tænkte outlook contacts er fint. problemet er at vi er flere der skal kunne læse og opdateret i den samme outllok contacts fil, - . Jeg har fundet en i public folders som vi kan opdatere i, - men der er administrator rettighed på den, - d.v.s. i det her tilfælde så kan jeg ikke få lov at slette et emne igen. Er det mon den rigtige måde at gøre det på?
Tina

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-11-09 13:53

Hvis der er "kontakt" mellem de computere som skal læse / rette var det måske en idé med en lille database (access)

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 11-11-09 14:48

nope, - det er for bøvlet til behovet og til dem som skal bruge det...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-11-09 15:49

En mulighed er også Excel
Gå til hjælp og søg på deling.
Der er flere modeller du kan bruge nemt