/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Vil geren være mobel
Fra : NeoNmaN
Vist : 552 gange
30 point
Dato : 21-04-03 23:40

Hayyy alle sammen jeg vil max geren blive model eller være model men ved ike hvor dan jeg bliver deT ! jeg kan da lige smide en info om mig selv :)

:: Info

Alder: 17
Krops Bygning: Normal
Vægt: 69
Højdte: 182
Tøj Stil: Techno / Pop Tøj
Bo Pæl: Grenå
Søger mobel job: Næsten lige maget men helst ved århus amt men vis ander steder kan vi nok godt finde ud af noget

Vis der er mere du / i vil vide bare sig til vil bare max geren være model !

/KRAM NEONMAN

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-04-03 02:16

Hej NeoNmaN

Her er en slags guide, som måske kan hjælpe dig: http://www.tholofoto.dk/modeltext.htm

De bedste hilsner
Rellom

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 30 point
Dato : 22-04-03 13:58

Lige et par link til Modelbureauer i Århus, men Rellom's link er nok mere omfattende

BBC Studio (København & Århus) http://www.bbcstudio.dk/

Casablanca (Århus) http://www.casablanca-models.com/

Lykke til...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-04-03 14:00

NB: Jeg kan se du kommer fra Grenaa (det gør jeg også), prøv at gå op og snak med Mr. Rasmus eller Step-In de har sikkert nogle forbindelser, som du kan benytte.
Hvis du snakker med Charlotte hos Step-In så hils fra Anita's far (det er også mig)

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 22-04-03 17:27

CLAN hvem er du ??? hvor gammeler du ?

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 22-04-03 17:34

hmmm har squ lige lidt problemer her !!! nogen sites der også tage Free ind i sted for at man ska betale for at blive model :/

Godkendelse af svar
Fra : NeoNmaN

Dato : 14-05-03 07:59

Tak for svaret CLAN.